Sivut

31.1.2014

Today's Outfit

Mulla on ollut aika hirveä päivä ja vielä hirveämpi yö. Koko viikon oon piehtaroinut hirveiden uniongelmien kanssa. Ens maanantaina meen koulun jälkeen oikopäätä luontaistuotekauppaan kipasemassa itelleni melatoniinitabletteja. Viime yönä sain nimittäin untä vasta aamulla kuuden jälkeen niin ei hirveästi naurattanut! Sen takia lintsasin matikan tunnin ja aamun liikan tunnit, ja menin vasta kouluun 13:35. Oli pakko nukkua koska nyt illalla Akustiikkaan josta sitten matka jatkuu kohti Törmälää isoskoulutukseen jossa oon isosena.

Otin nyt kuitenkin parit kuvat kun jaksoin panostaa ulkonäköön pitkästä aikaa. Koulun jälkeen meikkaukset käyntiin ja oli pakko saada laittaa noi uudet piilolinssit joista kerroin viime postauksessa.



Panta Glitter, löysä paita ja pillihousut H&M, villasukat mummon tekemät :3

Hiuksia en jaksanut laittaa, joten tungin tän kivan pannan vaan päähän! Aika läjältä mun hiukset kyllä näyttää mutta ihan sama. Parempi olla hellä hiuksille näin talvisin, ei oo nimittäin hiukset noiden pakkasten jälkeen kovinkaan hienossa kunnossa.

Mutta nyt tämä tyttö painuu hakemaan verokorttia verotoimistosta! Tai no verokortteja, koska Seurikselle ja 4h:lle ja vielä Kalajokilaaksolle jolle teen lehtijuttuja. On se hyvä saada pientä extrarahaa. Lisäksihän käyn ammailemassa tuttujen lapsia ja nyt sain siivouspestin vielä 4h:n työpalvelunuorista. Että juu on aika hektistä tää elämä ja välillä pukkaa stressiä, mutta pakko sanoa että bloggaaminen auttaa jaksamaan!

8 kommenttia:

  1. oot kaunis ja noi piilarit sopii sulle ku nenä päähän c: hauskat viikonloput :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)) Mäki tykkään näistä! Pinkin tukan kans ainaki tosi kivat, blondin kans vois olla hassut.

      Poista
  2. Uniongelmat on perseestä :l itselläkin ollut lähes koko talven että oon suunnitellut unilääkkeiden ottamista, silloin kun vois nukkua ei saa unta mutta silloin kun ei saisi nukkua väsyttää tietenkin. Itsellä monest ollu silleen että päivällä kuolemanväsynyt olo mutta päikkäreitä en ole ottanut jotta saan unen sitten heti illalla mutta eipä uni tulekaan kun vasta aamuyöllä :D jos koko viikkona on nukkunut yhteensä 15h niin alkaa olee pinna kireellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsi ku oli just ku tarina mun elämästä! Tätä on ollu oikeastaan lapsesta asti, näin isompana kyllä pahenee vaan koska stressi vaikuttaa mun unensaantiin tosi merkittävästi. Kyrpii eniten kun koko päivän on väsynyt ja uni tulis heti ku vaa pistäis pään tyynyy, mut sinnittelen aina iltaan asti. Sitten käy joko a) niin, että nukahdan heti 9-10 aikaan mutta herääs keskellä yötä kahdelta enkä saa enää unta ollenkaan, kuin vasta aamun puolella, tai b) en saa unta ollenkaan vasta kuin aamuyöllä.

      Poista
  3. Kerrohan sitten, miten ne melatoniinitabletit vaikuttavat uneen!
    Itsekkin oon suunnitellu, mut koitan nyt toistaiseksi vielä pärjätä ilman :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Mulle yks jo suosittelikin jo niitä ja sano että ne on ollu pelastanu, joten mikäs tässä kokeillessa. Kävin ne ostamassakin, paketista kuvaa tännekin päin myöhemmin tänään. :----) Toivotaan että toimii mahd pian!

      Poista
  4. Mulle lääkäri määräs melatoniinia ja sitä sen puoli vuotta söin ihan säännöllisesti mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta. Sama kun ois karkkia syönyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai! Kaipa se on sitte yksilöllistä :o Toivottavasti mulla toimis nii ei tarttis mitää typeriä unilääkkeitä alkaa vetää...

      Poista