Sivut

8.9.2011

Heippa

Sonja tuli tänään käymään Ylivieskassa ja oli kiva nähä pitkästä aikaa. :) Käytiin kirppiksellä ja mukaan tarttui ihana paita ja äidinkielen vitoskurssin kirja eurolla! En saa käydä enää pitkään aikaan kaupassa etten vaan tuhlaa. :-DD Eilenkin piti ostaa meikinpoistoaine Kärkkäiseltä kun vanha alkaa käydä loppuun, kyrsi kyllä tänään ku mentiin Halpa-Halliin ja sama meikinpoistoaine oli alennuksessa siellä viidellä eurolla... -.- No, onneks en joutunu maksaan siitä ku 1,5€ enemmän Kärkkäisellä. Pistän nyt tähän vielä kuvaa tuosta paidasta, otettiin tää Wanhan ajan/Citykirppiksen pukukopissa. :---D Tosi hyvä kuva joo... Tässä muuten näkee miten oransseilta mun hiukset näyttää loisteputkilamppujen valossa, ja niitähän yleensä just kaikki kaupat on täynnä. Joten värjäys kiitos pian heti kun ehin, ens viikolla on maanantaina tai tiistaina koulukuvauskin. Huomenna selviää koulussa kumpana päivänä se on mun ryhmällä...



PS: katottiin eilen kuvaton.comista kuvia ja tää ihana löyty sieltä♥ Janneki on eläinihminen niin seki oli ihan söpönä kun näki tän. :3

6 kommenttia:

  1. hmmm, mun naama punottaa :S ja tässä näkee miten kalpeaa sinä olet ! :D

    VastaaPoista
  2. Jos muuten haluat oikeen kirkkanpunasen, ni samaisen sarjan kestoväri mitä tuossa edellisessä postauksessa oleva kestoväri on, ja se väri jonka ''kannessa'' olevalla naisella on tyyliin korkkiruuvikiharat hiukset(= Ite värjäsin sillä, ja tuli tosi kirkas väri, ja ei yhtään oranssihtava. Ja oli tosi mukavannäkönen vähän kulahtaneenaki :D

    VastaaPoista
  3. http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/62000487/Images/11/37live.jpg


    tätä siis meinasin (=

    VastaaPoista
  4. Sonja: eikä punota! :DD ja mää oon tosiaan kalpee...

    Anonyymi: hei oon sillä samalla värillä värjännyt viimeks ja olin ihan tyytyväinen, mut en uskaltanu nyt ettei vaan jäis sitä oranssia kun se on ollu nyt niin tiukassa. :DD mutta nyt oon värjänny nää hiukset tuolla, tuli tosi tumman punaset ja tän jälkeen varmaan jatkan sillä kestovärillä mitä yleensä oon käyttäny, eli tuo sama mitä säki ehdotit:)

    VastaaPoista
  5. awwww! liian söpö tuo kissakoira kuva :( ! <3

    VastaaPoista