Sivut

18.9.2011

Kuvamanipulaatio

Oon halunnu kauan löytää tällasia kuvia ja tehä niistä vaikka postauksenki. Nyt mulla ei kyllä oo enään muistissa paikkaa mistä nämä löysin, joku vahinko se oli kun niille sivuille pamahdin... Mutta kuitenkin, kyllä tää manipuloiminen on vähän naurettavaa jo. :---D Vai mitäs sanotte näistä:













 Tässä on mun mielestä hyvä esimerkki vaikkapa jonku H&M:n katalogikuvista, jos saan sanoa niin tuo muokattu kuva ei näytä edes ihmiseltä. Mihin ne rypytki katos tuosta paidasta? Mun mielestä tuossa muokkaamattomassa kuvassaki tuo tyttö on tosi nätti ja laiha ja sopiva, mun ymmärryksen ylittää tää että miks jo valmiiks kauniita naisia pitää muokata? Ja lisäks tuossa vasemmassa kuvassa annetaan väärä kuva tuosta tuotteestaki, jos tuota paitaa nyt siinä mainostetaan.




 Tässä meidän ihana Britneymme. Kylläkai sen ymmärtää ettei se ehkä halua esitellä sen selluliittijalkoja, mut kyllä mun mielestä on normaalia että kolmikymppinen kahen lapsen äiti ei enään näytä miltään kakskymppiseltä, mut ei tässä feikkauksessa oikeen ole mieltä, näkeehän ihmiset kuitenkin keikoilla sen oikean Britneyn selluliitteineen.





 Tässäkin hyvä esimerkki että jo valmiiksi nättiä ja laihaa naista pitää laihistaa vielä entisestään. Ei oo mun mielestä mikään ihme että nuorilla naisilla on pieniä ulkonäköpaineita kun vaatekuvastot antaa tällasia kuvia nuorista naisista, ja loppujen lopuks nuo mallit ei oo ollenkaan niin laihoja ku annetaan ymmärtää, vaan normaaleja ja samanlaisia ku muutki. Kyllä mun mielestä tuo vasemmanpuoleinen kuva on parempi, koska pitää naisella muotoja olla ! 



Että tämmöstä, kyllä sitä tämmösiä kuvia nähdessään laittaa ajattelemaan ettei ne julkkiksetkaan oo niin täydellisen näkösiä mitä annetaan ymmärtää. Ja kyllähän sitä on vaikka missä keikkakuvia, joita ei oo käsitelty näin niin saattaa ihmetellä, että miten vaikkapa tuolle Britneylle tai Lady Gagalle on yhtäkkiä ilmestyny jenkkakahvat tai paksummat reidet selluliitteineen ?

5 kommenttia:

  1. sanokaapa muuta. toivon että tää autto vähän ymmärtämään sitä ettei kaikki mitä teeveessä ym näytetään ei oo välttämättä totta. :----D

    VastaaPoista
  2. Nää on just tämmösiä "alotin sen ja sen kunto-ohjelman käytön ja laihduin näin paljon" ::D

    VastaaPoista
  3. hilija: niiimpä! :DDD loppujen lopuks pelkkää muokkaamista.

    VastaaPoista