Sivut

23.9.2011

Heippaa ! On ollu ihan hirveesti juttuja nytten.

Ensinnäkin Janne sai sen yksiön ja sitä mennään laittaan tänään vielä lisää valmiiksi niin siitä tulee nätti. Ostettiin semmonen aivan ihana julistejuttu Kärkkäiseltä sinne ! Janne lupas että saan kuvata sen kämpän ja laittaa blogiin kuvan joten tulossa sitä myöhemmin.

Kirppikselle vein mun ja Jannen tavarat. Pidetään sitä siis mun tädin ja sitten mun isän nykyisen vaimon kans. Se on Paratiisikirppiksellä ja pöytänumero on 21, hehe mainostan täällä vähä näin. :--D Jos joku haluais käydä tsekkaa. Aika paljo pistin kenkiä ja vaatteita sinne myyntiin... Koska mulla on joistaki mun kengistä tullu hirveesti jalat kipeeks tai rakot tai sit on ollu liian isoja, niin ne ei oo sitte sopinu mulle. :( Ja semmosia vaatteita joihin oon kyllästyny. Ehkä jolleki muulle sopii nuo :)

Mun PITI käydä salilla mutta ihanat naisten vaivat iski joten en oo menny. Oikeasti olisin varmaan menny sinne selkä- ja mahakipujenkin uhallaki, liikunnanhan pitäis auttaa? Mutta eipä tässä ole ehtinyt...

Ostin Kärkkäiseltä lankaa ja uusia neulontapuikkoja, koska oon taas innostunu neulomisesta ja ajattelin tehä kaulahuivin. Oli halpaa lankaa joten oli pakko ostaa. Oon kyllä alottanu jo yhestä mun langoista kaulahuivia tekemään mut ei se haittaa jos tulee kaks. :-D Sitä paitsi violetti huivi ois kiva.

 Tämmöistä. :-D Alotinkin sitä jo. Ostin myös Lidlistä tuommosta tosi nannaa suklaata. Ja uudet neulontapuikot ostin myös kun vanhat oli niin ohuet. Nää on nyt oikean paksuset ku teen niin paksulla langalla.  Siitä jonka alotin eilen niin en nyt tajunnu ottaa kuvaa.. Sen sijaan:

 Alotin MYÖS eilen tekee vihdoin näitä, oon saanu nää joskus kauan sitte joululahjaksi enkä oo osannu tehä. Nyt sitte ajattelin yrittää... Ja vaikeaahan tää on. En oo ikinä ennen tehny kanavatöitä ees koulussa. Nuo on niin kivat ja ois niin kiva saada nuo laitettua johonki. :) Vuodenajathan siinä on jos joku ei tajunnu mut luulet että kaikki varmaan huomas sen......

Alotin keväästä :)



Otin kuvat aamulla ja koulun jälkee. Huomaaki että oon vähä väsyny tossa ylemmässä kuvassa. No oon väsyny kyllä tuossa toisessakin ettei sen puoleen.. Huomasin muuten nyt että pientä herua ilmassa mut älkää välittäkö ! Meillä kaikilla on tissit enkä usko että mulla on poikalukijoita. :D

2 kommenttia:

  1. oot niin älyttömän nätti (: mikä on muuten sun hyvän ihon "salaisuus"?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: ei mulla nyt niin hyvä iho ole :DDD joskus tulee finnejä kyllä. se on tuo valaistus joka yleensä "piilottaa" pienet näppyset, tietenki jos isompaa finniä on niin ne näkyy, mut nyt ei kyllä oo ollu. on mulla kaikenmaailman arpia teini-iän finneistäki jääny, mut kyllä mulla on muuten ihan hyvä iho. hirveen kalpee vaan. ja meikkivoidetta ja puuteriahan mää käytän joka päivä kun meen jonnekin niin kyllähän nekin piilottaa epäpuhtauksia. :-D mut yleensä pesen joka ilta vedellä ja semmosella puhdistuemolsiolla naaman, pitäis ehkä aamullakin mut en ikinä muista.... ja mullahan on nytten vähän kuiva iho niin käytän rasvoja aika paljo. :-D Mutta kiitoksia kehuista !!! :))))

    VastaaPoista