Sivut

9.9.2011

Hiussset


Tässä siis värjäystulosa :)) Tästä voi huomata että oranssiksi jäi latvoja, en laittanu sitä väriä niihin oikeestaan paljo yhtään koska pelkäsin latvojeni puolesta! Tuo kestovärihän on jytympää mitä nuo shokkivärit enkä halua että mun latvat menee huonompaan kuntoon mitä ne nyt jo on.... No, olis ehkä pitäny laittaa sitä väriä kunnolla sinnekin, koska latvat jäi aika vaaleiks. :-----D No ei se haittaa, tää tukka kuitenkin haalistuu suihkujen yhteydessä ja sitten sitä shokkiväriä tulee laitettua niin ehkä tuo väriero tasottuis. Ens tiistaina on tosiaan mulla se koulukuvaus niin olis kiva saada sinne kunnollinen hiuskuontalo. Tykkään tästä tummanpunasesta kyllä hirmusti. :)) Ja voi hirviä ku oon kalpee.

5 kommenttia:

  1. Ootko kokeillu sellasia hoitoaineena käytettäviä kirkasteita? Color glossit on ainaski tosi hyviä ja niissä on paljon sitä väripigmenttiä :D

    VastaaPoista
  2. itekki oon aatellu että voisin värjätä takas punaseks. punanen hiusväri on vaan nii houkutteleva, mä aina välillä värjään punaset,sit taas joku toinen väri, ja sit taas sorrun punaseen..hupsiis. :D ihana väri, ei voi muuta sanoo. ja punanen sopii sullekki tosi hyvin!:)

    VastaaPoista
  3. Meeri: juuu kokeilin semmosta, meinasin nytki ostaa semmosen mut ostinki sitte shokkiväriä sieltä hairlekiinista kun myyjä sano et siinä on enemmän pigmenttiä :))) ja hyvä on ollu!

    Milla: Joo värjää vaan, se on niin ihana :))) ja kiitos! yleensä tämmösille kalkkilaivan kapteeneille sopii punanen. :DD

    VastaaPoista
  4. aivan ihanat hiukset ♥__♥ sopii tosi hyvin!

    VastaaPoista