Sivut

11.9.2011

Moi!

Oon nyt saanu hirveesti uusia lukijoita, tervetuloa kaikki uudet lukijat! :) Toivottavasti mun blogi miellyttää.

Mulla on tänään vähän hommaa, pitäs lukee kirjaa kun torstaina pitäs olla luettuna se ja siitä tehään sit joku juttu äikässä... Mun pitäs myös suunnitella puhe, en muista oliko tiistaiksi vai keskiviikoksi, ja huomenna on matikantesti ja oon hirveen huono matikassa ja tänään joudun laskemaan sitte.... Ei yhtään houkuta :(( Suihkussa pitäs myös ehtiä käydä ja kattoo eilinen Big Brother. Hehe myönnän katon sitä paskaa ohjelmaa jossa ei oo mitään järkee mut se on vaan niin koukuttava. :D Mulla on kyllä aina käyny niin että jaksan kattoo sitä kuukauden ja sitte lopetan... Paitsi vuonna 2009 jaksoin kattoo koko kauden!

2 kommenttia:

  1. hah :DD mulla on ihan sama juttu ton bb suhteen. Haukun sitä kaikille, mut silti katon melkein kaikki jaksot myöhemmin netistä :D
    en tiiä, mikä siinä sitten koukuttaa...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: haha jep, sanon aina että katon sitä mutta ei siinä kyllä silti mitään järkee oo 8DDD

    VastaaPoista