Sivut

10.9.2011

Vanhojentanssipukuja

Oon miettiny mun vanhojentanssimekkoa aika paljo nytten vaikkei mulla oo ees paria vielä eikä harjotuksetkaan oo alkanu. :---D Mut toiset panee paremmaks ku niillä on jo puvut ja kampaamoajat tilattu ja varattu. Mut meillä on kuulemma joku vanhojentanssien tiedotustilaisuus joskus varmaan ennen ku ne harjotukset alkaa... Ja muutenki, sit kun harjotuksetki alkaa niin sinne tulee varmaan kasa parittomia. Mut oon jo netissä kuolannu kaikkia mekkoja ja tässäpä kaikista säväyttävimmät ja hinnat kuvien alapuolella:


 350 €

 350 €

 350 €

 390 €

 490 €

550 €

Mun mielestä ehkä noista ne ihanimmat on kuitenkin kolmas ja kaks viimestä. No, tuota viimesintä tuskin otan koska vaaleenpunanen ei ainakaan mun mielestä hirveesti passaa mun hiuksien kanssa ja tuo hinta on aika pelottava... Nyt kaipailisinkin teidän armaiden lukijoideni neuvoja että minkä värinen mekko mulle passais eniten kun on tää punainen hiuskuontalo? :) Kiitos hirveesti niille jotka ottaa kantaa koska oon oikeesti aika hukassa tän asian kanssa !

Puvut täältä

11 kommenttia:

  1. Toi toisiks viimenen on tosi ihana puku ! mutta sulle kyllä sopis varmaa tosi hyvin tollanen joku keltanenkiii ja just joku sininen ?

    VastaaPoista
  2. Aaaa, mullakaa ei oo paria vielä ja kukaa ei suostu pariks:/ Enkä halua olla jonkun tytön parina, joka ei oo myöskää saanu paria.. Kauhee stressi siitä parista, ku tuntuu et oon kysyny kaikkia.

    VastaaPoista
  3. tykkään hirveesti tosta keltasesta ja sitte toisiks viimesestä !!

    jos oisin menny lukioon, oisin menny sinne vaan wanhojen tanssien ja abivuoden takia. : D .. mutta musta ei oo lukioon ja siks harmittaa, että en saa tanssia vanhoja ja leikkiä rinsessaa. : (

    VastaaPoista
  4. Ihania! Kolme viimesintä on mun suosikkeja!

    VastaaPoista
  5. en ehkä ottais sun tukan kaa tota vikaa pukua, muut on aika jees. keltanen vois olla upee kontrasti, mut toisaalta sulla on niin vaalee iho, että sen kaa vois olla ristiriita. suosittelen jotai sinisen/vihreen sävyy :)

    VastaaPoista
  6. Upeita ! Mun mielestä punasten hiusten kanssa sopis oikein hyvin ainakin tuo toisiksi viimeinen, myös joku vaaleansininen olis hyvä (--:

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Jep, tuo toisiks viimenen tuntuu olevan suosittuna kommenttejen perusteella ja ite tykkään siitä kyllä ihan hirveesti myös :) Ja keltanen vois sopia myös hyvin tän tukan kans myös. Pelkään vaan että mun vaaleen ihon kans keltanen näyttäis vähän vaisulta :(

    Nita: Mä en oo ees vielä kyselly! :D Oottelen niitä tiedotustilaisuuksia ja kyllä täällä pitäs olla monta joilla ei oo paria...

    Jonna: Haha vanhat ja abivuosi oliki mulla yks syy miks tulin tänne :D kuitenki aika hyviä kokemuksia tulee Wanhoista ja vaikka penkkaripäivästä. Niitä ei muullon koe ku lukiossa..

    Meeri: Niin on :)))

    meri: Jotain sinistä mäki oon miettiny et vois olla hyvä. :) Ja tuo keltanen voi tosiaan näyttää aika pliisulta mun ihoa vasten että... Sanoisin että tuon vaaleansinisen tai tuon toisiks viimesen tummemman sinisen voisin ottaa :) toi jälkimmäisenä mainittu vaan on noin hirveen kallis.. Mut ainahan sen voi sitte pistää myyntiin:)

    Kaisa: Niin mäki oon aatellu että nuo siniset puvut vois olla tosi hyviä :) Muutenkin nuo sinisävyt on tosi ihania.

    Kiitos kaikille kun jaksoitte kommentoida noin paljon :) Monen mielestä sininen mekko sopis mulle hyvin ja keltanenki sai kannatusta. Haluaisin ihan hirveesti tuon toisiks viimesen mut se on kauheen kallis ja sit sain viime vuonna nähä miten kaikki pojat asteli aina vahingossa mekkojen helmojen päälle kun oli noin leveitä. :DD

    VastaaPoista
  8. Ite oon kuolannu tuota kolmanneks alinta :)

    VastaaPoista
  9. julia se muuten sopis sulle!! :)

    VastaaPoista
  10. mun mielestä punasen kanssa sopii tositosi hyvin sininen! :) ainaki ite sillon ku oli punaset hiukset ni käytin sinistä paljon vaatteissa, ni oikee korostu se tukan väri. Ja pakko kertoo viel et mun kaveri on ite suunnitellu vanhojentanssi mekkonsa ja sen mun kaverin kaverin äiti sit tekee sen, enkä todellakkaa malta oottaa että nään sen mekon tän mun kaverin päällä! :) Ja tulee varmasti paljo halvemmaks ko valmiiin ostaminen! :>

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: no tuo on kyllä totta että halvemmalla pääsee jos tekis ite. :DD mut mulla ei todellakaan äiti osaa mitään tuommosia tehä eikä varmaan oikeen kukaan muukaan... ja teettäminen maksaa hirveesti :(( että varmasti pitää ostaa valmis mekko.. toivottavasti kellään ei oo samanlaista.

    VastaaPoista