Sivut

26.9.2011

Kämppää ja semmosta

Tänään oli historian koe, meni vähä penkin alle, en oikeen osannu... Hmm ehkä vois mennä uusintoihin! Jos siis pääsen huomisen matikan kokeen läpi niin ettei sitä tarvi uusia. Mutta nyt aattelin laittaa siitä Jannen kämpästä kuvia, oisin voinu tehä videopostauksen mut ehkä sen aika on sitte joskus ku mulla on ihan oma kämppä. :) Kyllä näistä kuvistaki jotain selvää saa.

 Tässä siis ensinäkymä kun ovesta tullaan sisään. Oikealla näkyy valokatkasin ja sen vieressä on vessan ovi jota ei nyt kyllä näy. :D


Vessaa ja suihkua.

 Heti ekana on sänky kun tullaan peremmälle.

 
Tän kuvan otin vasta eilen illalla kun saatiin laitettua tuo Pariisi-juttu tuonne seinälle. :) Niin että jouduin ottamaan salamalla... Hyi näyttää kamalalta. Salamakuvat pilaa tunnelman ja tää näyttää kyllä ihan hirveeltä, ei oikeesti oo noin kamalan näkönen. :D Istuin siinä sängyllä kun otin tän. Koko kuva muutenki ihan vinossa.. Ja mun pitää siirtää tuota kollaasia kyllä oikeammalle, nuo on liian lähekkäin.

 Telkkarin luona otettu kuva, näkyy missä on keittiö:)

Nätti pikku keittiö. :)

Tämmösen kuvakollaasin tein siihen seinälle, niinku muistaki kuvista näkyy. Vuoden 2010 kalenterin kuvista. :)


Käytiin Tanjan kans mun isukin tykönä tatuointihommia kattomassa ku iskän nykyinen vaimo tekee tatuointeja sillon tällön, Tanja myös alkanu tekeen niitä niin kyseltiin Annelta kaikenlaisia juttuja. Haluaisin niiiin tatskan iteki! Ja tässä kuvassa on niitten koira Riki. :3

Oon ottanu nää kaikki vanhalla pikku digikameralla kun paremmasta kamerasta loppu akku. En oo vieläkään jaksanu ladata sitä... Olin lauantai-iltana vähän bilettämässä ja niitä kuvia en tänne vihti laittaa. :-DDDD Mut voin kertoo sen verran että Stilu oli keksiny vitun hyvän läpän ja "tilannu" sinne stripparin, oli varmaan oikeesti sen joku kaveri tai en minä tiiä. :D:D Mutta oikeesti voi että sitä porukkaa oli paljo ja sai niiiiin nauraa.

2 kommenttia: