Sivut

9.7.2012

 Käsisaippua 5,95€. Ostin tän Iisalmessa Hennalta kun sillä oli Oriflametuotteita myytävänä :) Eikä mulla oo mitään käsisaippuaakaan täällä ja semmosta kyllä käsienpesun yhteydessä kannattaa käyttää.. :D

 Pikku poikien leirillä meni toosi hyvin, tai ainakin mulla oli ihan huippuhauskaa :) Saatiin kaikki, me isoset myös tämmöset söpöt vesipyssyt ja sitten oli vesisota leiriläisten kans. Se vesisota oli kyllä ainakin mun mielestä yks kivoimmista jutuista leirillä vaikka välillä tuntu ettei mun huono kunto kestä. :-D

Isosia oli niin paljo et yhteen ryhmään mahtui sitten monta isosta. Yleensähän on ryhmässä vaan yksi isonen ja sillä on sit siinä ne omat leiriläiset. Noo minä ja kaks muuta isosta saatiin sitten viiden leiriläisen ryhmä. :-D Muissa ryhmissä ei ollu kuin kaks isosta, mut meitä oli sit kolme ihan vaan sen takia kun eräs hulivili tuli meidän ryhmään. Oli siinä kyllä hommaa kun ne meidän ryhmässä olleet leiriläiset oli aika villejä. :-D Onneksi oli monta isosta yhessä ryhmässä, ei muuten oltais selvitty millään!

 Tässä nyt se uus kulmakynä. "Eyebrown" tossa kyllä lukee mutta mun mielestä käy niin hyvin kulmakynäksikin. Säästin kuitin niin sain sit tän uuden vaan käydä hakemassa sieltä.

Sit vähä kuvia Iisalmesta mökistä:








En tiiä kuka nuo kuvat otti mut alkoholilla ollu osuutta asiaan koska kaikki noi on ihan heilahtaneita :---D Noo mieluummin heilahtaneita kuvia kuin ei ollenkaan. Minähän tietenki unohin niitä kuvia ottaa. Muutama tuli otettua ihmisistäkin mut ne nyt on semmosia ettei niitä kehtaa kukaan julkasta ikinä mihinkään. :-D Harmittaa vähä ku ei tullu otettuu kunnollisia kuvia! Mutta oli ainaki hauskaa ja se on pääasia. Ja siitä hauskuudesta kai se kertoo ku ei kuviakaan muista ottaa..

Pari ihkuu naamakuvaa loppuun.

9 kommenttia:

  1. Hei tytsy! mitä teet 18-20 päivä tätä kuuta??
    Haluaisitko nähellä? Voitas lähteä kuvaamaan vaikka tai jotain :)

    VastaaPoista
  2. Koska muut kerrat milloin ois pitäny tavata on vähä kussu :D

    VastaaPoista
  3. Niin että sulle passais? :) mä voisin tulla sen jälkeen kun sulla loppuu työt niin käymään vaikka teellä tai jotain :) ois hienoo nähdä! annan sulle vaikka facebookissa mun uuden numeron

    VastaaPoista
  4. eyebrow tarkottaa kulmakarvaa ! :D ""Eyebrow" tossa kyllä lukee mutta mun mielestä käy niin hyvin kulmakynäksikin. "

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä :D:D Nyt näkee että mulla ei oikeesti ole englannin sanat hallussa todellakaan. Eikä oo ikinä ollu ! Sen takia en uskalla ikinä ulkomaille yksin tai mitään koska mulla on sanavarasto niin vitun perseestä. Mutta kiitos tiedosta XD

      Poista
  5. Noi sun tissit näyttää ihanalta tos raitapaidas ; D

    VastaaPoista