Sivut

26.7.2012

Uusia vaatteita

Sonja kävi tänään ja toi kasan sen vanhoja vaatteita :) Valkkasin sitten et mitä haluun ja sovittii et ens viikolla maksan sit kympin kun palkka tulee. Tämmöisiä sitten loppujen lopuksi valitsin:

 Tää oli ihan huippu! Mun syntymävuosinumero joten pakko oli ottaa :D Hehe varmaa samasta syystä Sonjaki tän alunperin osti.


 Tää on semmonen ylisuuri neule, koko 34 mut silti hirvee lörppo :D Ihania semmoset lörppöneuleet♥

 Mekko/tunika/mikälie mutta kivaisa oli päällä.

 Nää farkkushortsit oli kyllä pieni yllätys ku mahtu päälle :D Vyötärö on näissä 27 ja yleensä kyllä mulla pitää olla 28. Noo kai nuo sitte vaihtelee. Vois kyllä tästä lähtien ihan rohkeesti kokeilla sit kaupoissa tuota pienempääkin kokoa jos ei omaa kokoa löydy.. 


 Vielä sitten tommonen ihana keltanen mekko♥ Miksi mun jalat on tossa ylemmässä kuvassa noin hassusti??

Tämä on nyt aika erittäin huono kuva, mutta ostin eilen City Marketista uudet legginsit kun ei noita leggareita oikeen ole. Olikohan se hinta nyt sitten 7,95€, varmaankin. Jotenkin oon taas niin ihastunu tuohon pinkkiin väriin. Jäi sinne vielä turkoositkin samanlaiset, ehkä vielä ostan nekin tässä joskus. :-D

Ainiin eilen näin myös Meriä mutta se oli kyllä melko lyhkäinen visiitti! Olis kiva ku pääsisin käymään vielä sielä Helsingissä/Vantaalla tässä kesällä....

6 kommenttia:

  1. IIITSEASIASSA! Huomasin vasta kotona sillon ku olin ton paidan ostanu että siinä oli numerot 94 :D että se oli puhdas vahinko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä :D:D:D:D:D Mulla ainaki heti ekana osuu niihin numeroihin että täähän on just mun paita XD

      Poista
  2. kesä on oikeestaan jo melkeen ohi xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan vielä elokuu! :) Mut oon oikeessa, kohta tulee jo kylmä... elokuun puolessa välissä joudun ite aina jo turvautuun leggareiden ja sukkisten sijasta farkkuihin ku ei tarkene. Et nice..

      Poista
  3. Ihanan värinen tuo lörppö neule :D

    VastaaPoista