Sivut

21.7.2012

Hiusten värjäys

Mun piti alunperin värjätä tukkaa vasta päivä ennen ku täytän 18. No, en nyt sitte jaksanu oottaa siihen asti koska mun tukassa on jo nyt aika sairas juurikasvu eikä sen takia hiukset meinaa asettua millään :-D Ja senkin takia värjään jo nyt kun aloin syömään niitä tabletteja joista viime postauksessa jo puhuinkin. Jos ne tabletit auttaa niin sen näkee helpommin nyt kun ei oo enää juurikasvua, niin voi sitten verrata kuinka iso juurikasvu on kuukauden päästä, kun mitä yleensä juurikasvu on kuukausi värjäyksen jälkeen.

Mikään hiusväri ei oo saanu mun juurikasvua täysin platinablondiksi muiden hiusten sävyisiksi, sävy jää aina keltaisemmaksi. Sain yllättyä kun tää uus Naturiginin hiusväri vaalensi mun juurikasvun niin hyvin vaikkei ole värinpoisto :---) Mun tukka ei myöskään menny tipunkeltaiseksi, vaan pysyi hyvin platinan vaaleana. Ensi värjäyskerralla tietenkin tää mun keltanen juurikasvu muuttuu platinaksi. Ja ens kerralla värjään tietysti vasta kun on taas juurikasvua... Mutta ne juurikasvut on kyllä sitten aina keltaiset jos länttään vaan yhden värin päähän, toista en vihti koska on se niin kova rasitus tukalle tuo vaaleilla hiusväreillä leikkiminen. :-D Eikä mun mielestä oo vakavaa jos se juurikasvu on keltaisempi, sitä ei kuitenkaan huomaa toisinkuin tummaa juurikasvua. Musta sitäpaitsi tuntuu että mun oma väri tummenee vaan koko ajan. Lapsena mulla oli ohuehkot ja vaaleat hiukset, vanhetessa tukka on tummunut ja paksuuntunut. Tiedä sitten miksi.. Mutta tässä sitten kuvia tästä operaatiosta:

 Elikkäs nää hiusvärit on parabeenittomia ja ammoniakittomia. Oli miellyttävä käyttää kun ei tullu se hirvee ammoniakin lemu ja pysty hengittään kunnolla kun levitti väriä. Joten tuun käyttämään tätä vastakin :-D Huomattavasti parempi keuhkoille mitä ne haisevat vaalennusaineet.


 Paketin mukaan pitäis kyllä tummankin ruskeasta tukasta saada tosi vaaleat... Ehkä kahdella purkilla mut tuskimpa vaan yhdellä. 

Tässä on väri päässä ja vaikuttanu jonki aikaa.

 Tässä sitten lopputulos kuivissa hiuksissa. Mun mielestä tää mun hiusten sävy muuttuikin jotenkin luonnollisemmaksi, en sitten tiedä :-D Oon kyllä tyytyväinen ! Ja kyllähän luonnollisuutta luvattiin siinä paketissa. Voin suositella kaikille blondeilla tätä hiusväriä ! Ja onhan niitä asteen tummempiakin sävyjä.
Täältä näet osan saatavilla olevista sävyistä, ei tossa kyllä kaikki ole mitä nyt googletin... Noo kauppojen hyllyiltä luulis löytyvän :-D


Ja värihän vielä haalistuu näin kesän aikana et enköhän saa tuosta juuresta vielä paremman :) Oon miettiny et pitäskö tummentaa hiusväriä talvella jollain sävytteillä jotka lähtee pesussa pois. Ens kesänä ois taas kiva jatkaa platinaa linjaa. Mut talvella ainakin mun vaalee pehko kellastuu tosi helposti joten vois miettiä sitä hunajan sävyä, jos vaikka ostais semmoisen. Ei tarttis koko päätä värjätä kestovärillä kun sävytteet on kuitenkin hoitavia, niitä vaan pitää viikon tai kahden välein sitten lisätä. Ei oo kova homma. :-D Mut nyt on kesä joten ei tartte huolehtia vielä noista keltasuusongelmista. On kyllä pysyny tosi hyvin vaaleana tää tukka nyt kesän ajan.

4 kommenttia:

  1. cooool, ehk vähä viel keltane toi juuri mut eipä se haittaa (:
    mist muute oot ostanu ton värin? ko en ny muista lukiks sul tos aikasemmin mut oon ny laiska enkä kato vaan kysyn :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :) Ja joo vähä keltaseks jäi mut mulla jää AINA :D et ei sitä tummaa juurikasvua saa yhellä värjäyksellä ihan noin vaaleeksi mitä on toi muu tukka...
      Ja ostin Kärkkäiseltä ja maksoi 10,90€ toi väri :----)))

      Poista
  2. Mulla sama jos laittaa värillä. Jos haluat enskerralla semmosen oikeesti tosi vaaleen niin käytä vaalennusAinetta. Monesti pelkkä väri ei riitä värjäämään niin tummaa luonnonhiusta niin siihen tarvii kunnon vaalennusjauhetökötit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeikä onko totta :((( Ku toi vaalensi kyllä tosi hyvin mun tukan vaikkei ollukaan se värinpoisto. Et tossa ei ollu sitä jauhetta mukana :D Mut ei mulla kyllä värinpoistokaan laita kunnolla vaaleeksi sitä juurta.... Ja luulisin et ens värjäyskerralla toi keltasempi kohta menis sitte vaaleemmaksi ku käyttää tota samaa väriä :D et jos haluaisin sen juurikasvun kunnolla vaaleeksi samalla kertaa niin pitäs värjätä kahesti..

      Poista