Sivut

27.7.2012

TOPSHOP

Kattelin ekaa kertaa Topshop.comissa vaatteita. Kyllä löyty kivoja vaatteita! Tässä niitä ja nuo hienosti ympyröidyt on sitten tietysti mun lemppareita. :-D

Oishan se ihan kiva joskus tilatakin tuolta jotain. Ens kuussa ajattelin kyllä tilata nää:



Leopardihousut  19,95€, kultaiset 29,95 ja suihkuverho 17,95€

Aa mitä ihanuuksia♥ Kultasia housuja oon jo kauemmin himoinnu ja nyt sinne on tullu tuommosia täydellisiä leopardifarkkujakin. Tuo pinkki on suihkuverho, ja aivan ihana sellanen♥ Haluaisin kyllä myös nää:

Tulis vaan vähä liian kalliiksi yhteensä nää ostokset. Ja nuo ylimmät housut haluan kyllä enemmän mitä nää vaikka nämäki on ihanat. Mitäs ite ootte mieltä?

16 kommenttia:

  1. Suunnilleen pyyhin kuolaa näppäimistöltä ku näin nuo leopardihousut :33 ja kans nuo valkoset mitkä on viimesimmät ! awawaa <3 oon vaa nii pienikokoinen et eipä taida löytyä kokoja mulle :s

    | blogias oon seuraillu jo kauan ja uskaltauduin vihdoin kommentoimaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos kommentista! Aina on kiva saada kommentteja kaikilta ja varsinkin ihan uusilta tyypeiltä :) En oo näköjää ainut joka on hulluna leo-kuosiin! Mun on pakko saada noi ekat leopardiset ja ehkä saan hankittuu joskus noi valkosetki.. Mut onhan noista 34 kokoja, onko nekin sit isot? :o tosi perseestä varmasti jos joutuu suunnilleen lastenosastoilta ettiin itelleen vaatteet! Mulle sopii 36 koko :) Mutta muuten, noihin valkosiin on erilailla koot, mulla on siinä oma 28/34 eli toi eka numero on vyötärö ja toinen on lahkeiden pituus. 26/30 on pienin niin ehkä se ois sulle sopiva? jos alat tilaamaan niin kannattaa mitauttaa ittensä jos ei oo varma ;D

      Poista
    2. Tuotatuota... ehkä tuo 26/30 ois mulle sopiva :D meinaan oon nii lyhyt ja jalat on muodottomat möykyt nii en ikinä löydä mitään sopivia housuja :s Mut sit joskus taas lantio on liian leveä eikä napit mene kiinni vaan jää just tuon luun takia auki ;D vaikka siis muuten ois sopiva kapeus, pituus yms...

      Poista
    3. Oho, sullahan on hankalaa ! :D onneksi noita voi palauttaa jos ei oo hyvät jos vaikka tilaatkin :) mulla taas on tosi pitkät jalat joten pitää olla se lahkeen pituus 34 tai muuten voi olla liian lyhyet....

      Poista
  2. aikas aikas hianoja :D
    tiiätkö miten tuolta topshopista tilaaminen onnistuu? että mittees maksu ja postarit? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä!:)
      Ja ei mitään hajua, en tutustunu ollenkaan että sit jos oikeeesti joskus alan tilailee nii pitää ottaa selvää :D Tuo paikkahan on tosiaa brittiläinen ja puntina on hinnat. Että voi olla vähä monimutkasta.

      Poista
  3. Jäin tuijottaa ja ihailemaa noita leopardi housuja parin minuutin ajan ._____. Kai on josai vaihees pakko tilata tommoset, ku ei oo paha hintasetkaa :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, kakskymppii vaan! Meikä ainaki hankkii :--------3

      Poista
  4. Ihania vaatteita! mut eniten iski toi valkonen paita missä on pääkallo? äää haluun sen ;_______;!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulleki iski se mut unohin kyllä ympyröidä vaikka piti ! Ehkä meillä kummallaki on joskus semmoset >:D

      Poista
  5. toivotaan! jos tilaat nii ah haluun kyl samalla ton!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii voitashan me muuten kimpassa tilata. :) sit ku oon 18 nii pystyy tilaanki jopa XD

      Poista
    2. Jos oot tilaamassa tuolta niin voisin kyl ilomielin katella kaikkee kivaa mukaan! :D menee nuo postikulukki sit halvemmiks jne (:

      Poista
    3. Niimpä! määpä ilmottelen sulle jos meinaan tilata tuolta :----)

      Poista
  6. Topshopista sen verran että....

    Maksu onnistuu yleisimmillä luottokorteilla (amex, visa, mastercard, maestro), PayPalilla sekä Visa Electronilla.

    Toimitus kestää Suomeen 3-6 arkipäivää, ja maksaa 6 puntaa. Yli 75 punnan tilauksissa toimitus on maailmanlaajuisesti ilmainen, joten kannattaa tilata joko kerralla enemmän, tai tehdä kavereiden kanssa kimppatilaus :) Mulla tuotteet tuolta tosiaan on aina kovin nopeasti tulleet ilman kummempaa ongelmaa, ihan postiluukusta tipahti viimeksi tilaamani mekko, ja sitä ennen hain isomman paketin postista ihan postin "sinulle on saapunut suurikokoinen kirje" -lappusella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedoista! Sit kun oon 18 ja haen ne verkkopankkitunnukset niin joskus voisin alkaa tuoltakin tilailemaan :) Ei kyllä pitkä oo tuo toimitusaikakaan vaikka tulevatkin briteistä asti! Kiva kuulla positiivista palautetta tosta paikasta :)

      Poista