Sivut

24.7.2012

Pientä rusketusta

Oon näköjään saanu rusketusta. Mulla ei oo IKINÄ ollu minkäänlaisia rusketusrajoja.

Nyt mulla on tullu niskaan valkoset juovat kummallekin puolelle! Paitsi tässä nyt näkyy vaan toinen. Oli aika vaikee kuvata noita rajoja. Mutta jokatapauksessa tää on vähän outoo, koska lapsena en ruskettunu ikinä vaikka olin pihalla kesäisin 24/7, en mä kyllä palanutkaan koskaan. Nyt oon sitten alkanu palamaan mutta myös ruskettumaan?? Tai ainakin niiden aurinkorasvojen ansiosta ei mee iho punaseksi vaan rusehtaa.. Jos haluutte hyvän rusketuksen niin koittakaa päästä työhön missä joudutte olemaan koko työajan ulkona auringonpaisteessa. Mulla ainakin alkaa tapahtua kun pitää olla joka päivä se 6 tuntia ulkona. Ja varsinkin jos oot muutenkin helposti ruskettuvaa tyyppiä niin eikun pihatöihin vaan!

En kyllä edelleenkään välitä ruskettua, se näyttää tyhmältä näin vaaleiden hiusten kanssa + nuo rusketusraidat näyttää tyhmiltä ja muutenki helposti menee epätasaiseksi se rusketus kun joka paikkaan ei yhtä aikaa pääse se aurinko paistamaan. Mut on aika kummallista yhtäkkiä ruskettua näinkin paljon kun oon niin vaalee enkä ikinä ennen oo ruskettunu yhtään, enkä ainakaan että olis näkyny rajat noinkin hyvin :--------D Mites te, rusketutteko helposti vai menettekö aurinkoa piiloon palamisen takia? Vai tapahtuuko teidän iholle auringossa mitään? (Mä olin ainakin ennen aika immuuni auringolle, mulle ei tapahtunu iholle mitään.)

13 kommenttia:

  1. mä rusketun kai ihan suht koht helposti, tietenki se on iha toinen juttu ko en HALUU ruskettuu:D "kalpeus on kaunista" niinku sitä sanotaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sun ei kannata sit olla auringossa paljoo :DD Mäkää en ainakaan paljoa haluais ruskettua, onneksi nytki on sen verran vähän ruskeempi et ei sitä ees huomaa.

      Poista
  2. 13 kertaa mainitset jotain ruskettumisesta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDD joo tais tuo sana tulla vähä useaan otteeseen....:D Noo tää vaan on nii jännää !

      Poista
  3. itekki rusketun vähän vanhingossa :D tykkäätkö sä sitten ottaa aurinkoa?
    oon muuten samaa mieltä, että tosi vaaleitten hiusten kans semmonen "överi rusketus" ei oikein passaa :DDD
    http://www.theintellectualdevotional.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/0730_lizzie_grubman_getty.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen välitä auringon ottamisesta ku tulee niin kuuma ja aina nukahdan ja tulee huono olo ku koko ajan pitä juoda vettä ja kaikkee :D ja jos nukahtaa aurinkoon nii heräämisen jälkeen on niin "ihana" olo...
      Ja oon samaa mieltä että tommonen rusketus + vaaleat hiukset näyttää ihan järkyttävältä ! Oon kuitenki niin vähä nytten ruskettunu ettei sitä ees huomaa :) Enkä ees tätä enempää varmasti rusketukaan.

      Poista
  4. Ite en rusketu oikeastaan ollenkaan :D Eipä haittaa sillei kun arvostan semmosta kalpeutta. Ja en muista ikinä palanneeni mitenkään pahasti, mutta silti pelkään olla auringossa kauan ym kun tiijän että varmasti palan kun mulla on niin vaalee ja semmonen herkkä iho :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on sama juttu ku mulla :D En mäkään ennen oo ruskettunu... Mut ooppa 6 tuntia päivässä 5 päivän ajan auringossa ja laitat aurinkorasvaa nii johan alkaa tapahtua ! Jos en aurinkorasvaa käyttäis nii olisin varmana punanen ku rapu ja ihan palanu. Mut aurinkorasva estää sen palamisen, silti ruskettuminen onnistuu :) Mäki tykkään kyllä kalpeudesta ja tän vaalean tukankin takia haluan pysyä vaaleana. Onneksi mun ruskettumista ei huomaa kun se on niin vähäistä :D

      Poista
  5. ite en rusketu vaan palan,varsinki tuosta rintakehästä.Mun ei tarvi olla ees kauvaa ku se on jo punanen :D nyt oon tämän kesän syöny semmosia rusketuspillereitä mutta ei nekää kovin auta :D ja mun naama...se on aivan täynnä pisamia joita vihaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaww pisamat on söpöjä! Mullekki tulee tooosi pikkusen pisamia kesällä. Sä oot varmaa punapigmenttinen ? :) tai siis niinku punertava tukka ja sillee. Vitsi et itekki haluaisin et ois luonnostaa punertava tukka ja pisamat! Mut tietenki kesällä perseestä ku sitä aurinkoo joutuu varomaa...:/ Mäki palaisin kyllä heti ilman aurinkovoidetta.

      Poista
    2. voi kamala mää en oo koskaan ymmärtäny kuka haluais pisamia :D no mulla on kyllä ollu luonnostaa semmoset vaaleet hiukset :D ja mua harmittaa suuunnattomasti että värjäsin nää mustaks.Joo mää tungen tuota aurinkorasvaa aina hirveesti naamaa,kaulaa ja rintakehää,mutta joskus se unohtuu :D

      Poista
    3. hei sunhan kannattaa alottaa blondausoperaatio ja pikkuhiljaa värjätä vaaleemmaksi aina :) sit ei tarttis enää värjäilläkää ku juuriki vaalee! :D mullaki oli lapsena vaalee mut nykyää se on ihan maantienharmaa tai semmonen..

      Poista
    4. niin mun pitiki mutta sitte se jotenki jäi..vois ottaa vaikka ens kesän projektiksi :)

      Poista