Sivut

23.7.2012

Julian konfirmaatio


 Minä ja Ella kämmäillään :-D Tää on siis se samainen tyttö jonka kans lähin laulaa Frontside Olliee sillon jussina ;D

 Oli ihania herkkuja♥

Juhlakalu ite oli kyllä niin nättinä! :)


 Tein sinisen meikin joka sopis mekkoon. Tässä kuvassa kyllä vähän jo lähteny valkosta luomiväriä toisesta silmästä mut etteköhän saa kuitenki selvää tästäkin millanen se meikki oli :-D Sisänurkat valkosena ja ulkonurkkiin päin aina tummenee.

 Huomatkaa miten ruskee toi mun käsivarsi on.... En ymmärrä. Ennen en oo ikinä ruskettunu tai palanu, nyt kun oon ollu liikennepuistossa töissä niin on alkanu vähä punottaan mut nyt on oikeestaan mennykin vaan ruskeeksi. Aika tyhmää mutta onneksi ei oo tullu väriä ku ihan pikkusen :-D Hmm näyttää pahasti siltä että ihoki tummuu hiusten mukana, whaat? Näytän varmaa mustalaiselta 50 vuoden päästä :D

 Sain tämmöset kengät ! Julia anto nää Ellan äitille ensin mut koska ne oli sillekin isot niin mä sain sitten nämä kun mulle oli sopivat :D Meillä on isojalkanen suku ja mun jalka on vieläpä pienimmästä päästä.

Siinä vielä kengät jalassa. Toi mekko on muuten kirpparilta ostettu.

7 kommenttia:

  1. kauuunis olet (: ja niin on öm 'juhlakalukin' ;DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss! :----) Miten musta tuntuu et kaikki aattelee varmaan ton "juhlakalun" pervosti :D:D:DD

      Poista
    2. mäKIN aattelin sen pervosti! XD

      Poista
  2. tissiheru lärvikuvia, aina vain..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xdxdxd pitää aina kiinnittää huomioo siihen, ja sit viel TULLA SIITÄ KOMMAAMAAN?! et sä saa siitä mitään et sä sanot ton! eikä kukaan muukaan. ei sil oo mitään vaikutusta vaik te olivian tisseistä huomauttaisitte ties kuinka monta kertaa! joten ehk fiksumpaa olis vaan HYVÄKSYY SE JA JATKAA ELÄMÄÄ!

      Poista
    2. Missä tässä on tissiheru kerro mulle :D:D:D:D Sori kaveri mut mulla on tissit toisinko sulla näköjään. Ja jos tää blogi on täynnä vaan mun tissejä nii miks sä luet tätä? :D

      Poista
    3. PS mulla oli tarkotus esitellä noissa lärvikuvissa ihan tuota meikkiä jos et sattunut hoksaamaan..

      Poista