Sivut

11.7.2012




 Äiti ja mun tädit on nyt Niemelänkylällä siivonnu mummun ja papan taloa. Siellä on ihan sikana tavaraa. Sain sit tollasia kivoja lautasia ja kuppeja ja jostain oli löytyny shampoota ja saippuaa niin sain nekin sit. Noi suklaatkin on jotain viimekesäsiä, me tuotiin niitä mummulle ja papalle Pariisista mut niistä oli vielä jääny niin sain niistä osan. Nam♥

 Äiti oli ostanu mulle Jyskistä tommosia tuolinpäällisiä parvekkeelle :) Sopii hyvin kun siellä on samankuvioisia tyynyjäkin siinä isommalla tuolilla! Kiitti äiti♥

Myös mun Oriflamen tilaus oli tullu. Tilauksen tein joskus kesäkuun puolessä välissä.
 Puuteri 10,90€

 Kynsilakka 3,90€ (loistaa UV-valossa mut en sit tiiä mistä mä saisin sellasta valoa. :--D)

 Sain myös huulipunanäytteitä paketin mukana. Tykästyin tohon keskimmäiseen sävyyn! Vois tilata sitä sit kun taas täti tekee tilausta (hänen kauttaan oon aina tilannu noita Oriflame-tuotteita)


 Aika yksinkertaista oli tänään päällä. Sukkahousut H&M:ltä ja mekko kaverilta (Meriltä!)

 Oon tänään koko ajan vaihdellut huulipunia ja tässä kuvassa mulla varmaan on kolmea punaa sekasin...:D

Kävin tänään myös Kärkkäisellä ihan yhden huulipunan tähden. Tällainen:

 Sävy 535 Ruby star. Hienosti muuten näkyy pölytkin!



Hirveen vaikee oli saada tuo sävy kuvattua. Ehkä huomenna saan kuvattua paremmin. Joka tapauksessa kuuluu kyllä mun suosikkisävyihin :) Innoituksen tähän huulipunaan sain Meeriltä tästä postauksesta.

5 kommenttia:

  1. söppänät nuo tuolipehmusteet :P ja nuo suklaatki! myyttekö muuten sitten eteen päin sieltä sun mummon ja papan talosta raivattua tavaraa? vai miten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en oikeen tiiä kun äiskä ei hirveesti puhu mulle siitä :-D Mutta pääasiassa heitetään paaaljon roskiin kaikkea (mummu oli aivan järjetön hamstraaja joten sieltä voi löytyä mitä vain) ja sitten huonekaluja kaikki on ottanut itelleen ja mulleki on tuotu tommosta pikkutavaraa jolla vois tehäkin jotain. Jotenkin tuntuu ettei ne ala myymään sieltä varmaan mitään kun olis aika iso homma :-D Ja aikalailla nuo itelle haluaa niitä isoimpia huonekaluja kun siellä sitä tavaraa riittää..

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Oletpas sinä näddi :)<3 munkin pitäs tehdä tilaus oriflamelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos♥ ja kannattaa tehä, ite tykkään hirveesti Oriflamesta kun on halpaa ja hyvä laatu eikä testata eläimillä :---)

      Poista