Sivut

20.7.2012

Uudet lasit sun muuta


 Elikkäs elikkäs, hain eilen mun uudet lasit jotka oli vihdoin tullu :--) Sain siis kahdet lasit kun toiset sai valita kaupan päälle. Ihanaa kun näkee taas tosi hyvin! Älkää muuten välittäkö sotkusista hiuksista. Tämmöset:


 Halusin jatkaa isojen kehysten käyttöä koska ne on vaan niin söpöjä :-D Ja ne näyttää helposti imagolaseilta joita kaikki johonkiin aikaan osteli H&M:stä sun muista. Moni luuli myös mun entisiä laseja imagolaseiks. Käytän kyllä niitäkin varmaan vielä, nään niilläkin kuitenkin ihan hyvin mut koulussa pitää sit käyttää näitä uusia :)


 Sitten otin toisen "normaalimmat" lasit ja tykkään kyllä noistaki tosi paljo. Tykkään silti laseissa kunnon kehyksistä, en voi enää sietää hengettömiä rillejä. :---D Joten samalla linjalla aikalailla mennään edelleen lasien kanssa!

Sitten ostin Halpa-Hallista tämmösiä. Möllerin Omega-3 Pikkukaloja ja Piimax C+biotiini-tabletteja. Voitte arvata että hiusten kasvatus lähti nyt käyntiin. Eräältä bloggaajalta sain idean kun hän oli saanu näiden avulla tukan kasvamaan kaksi kertaa nopeammin :) Hän kylläkin käytti sinkkitabletteja ton biotiinin sijasta mut ostin sit noita kun yks kaveri suositteli ja muutenki noi oli halvempia (300 tablettia maksaa tossa sen 5,95€ ja sinkkitabletteja 90 kpl maksaa saman verran) mut voihan se olla et jossain vaiheessa lisään ne sinkitkin vielä.. Ainakin jos noi ei toimi noi biotiinivalmisteet. :--D
Tämmöstä hiusväriä ajattelin seuraavaksi kokeilla :--) Toi ei oo värinpoisto mut houkuttaa kokeilla seuraavan tekstin ansiosta:

NATURIGIN-hiusvärit tarjoavat hellävaraisemman ja luonnollisemman vaihtoehdon hiusten värjäämiseen. NATURIGIN-hiusvärisarja pohjautuu ajatukseen siitä, että aito kauneus on luonnollista. Tästä syystä tuotteet on tehty niin luonnollisista raaka-aineista kuin mahdollista värjäystuloksesta tinkimättä. Tuotteet ovat parabeenittomia ja ammoniakittomia. Ne sisältävät myös Ecosert-sertifioituja ainesosia.

Lähde täältä.
 
En tiiä saako tolla sit samanlaista tulosta mitä värinpoistolla mitä oon tähän asti käyttäny, mut ei se nyt oikeestaan haittaa jos mulla oliskin vähän tummemman vaaleet hiusket. Oon miettinyt jotain hunajan sävyistä blondia, mut en sit tiiä. Saa nähä :---) Jos jollain on kokemusta tuosta hiusväristä niin voi kertoa mulle kokemuksiaan ! Tämmösen tukan kyllä haluaisin edelleen:

blonde emo girls Blonde Emo Hairstyles

 Pitäs vähä kasvattaa tukkaa ja sit muutenki uudelleen kerrostaa. Nythän mulla on ne hiustenpidennykset et ne pelastaa mut en käytä niitä kovinkaan usein, pelkästään ku on bileet tai muut juhlat ym. :-D

12 kommenttia:

  1. Vastailempas sun blogiin, että varmasti saat vastauksen. :D
    Joo siis musta on tullu järjetön autohullu, en vaan voi sille mitään. Tykkään tiettyjen autojen ulkonäöstä ja oon oppinu tosi paljon asioita seurustelun aikana.
    Muistan ku olin itekki autokoulus ni tuntu, että VIHAAN vaihteita ja haluaisin automaattiauton.. Mutta sanotaanko näin, että kerran olen automaatilla ajanut ja tylsempää ei ole!! Ethän sä käytännössä edes ''aja''. :D
    Mun mielestä autoiluun kuuluu vaihteiden vaihto ja kytkin. Ei se muuten mukavaa ole. :)
    Ite oikeen nautin vaihteiden vaihtamisesta, etenkin kiihdyttäessä, koska huomaa miten on oppinut nopean vaihdon yms.

    Autoista on vaikea sanoa, mikä on hyvä. Jokainen kiintyy johonkin. Mä itse pidän volkkareista ja mitsuista, tai ainakin mun ex-mitsusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulispa mustaki autohullu ja oppisin ymmärtään autoja :D ja helpottaa kuulla et sullaki oli hankalaa aluksi vaihteitten kans nii ehkä mäki opin niitä vaihteita joskus käyttää....:D Onneks on Janne nii siltä voi aina kysellä... Olis kiva jos mulleki tulis joskus joku lemppariauto! Nyt ne kaikki on mun mielestä samanlaisia......

      Poista
  2. Nuo omega-3 kalat on tarkoitettu lapsille. Aikuisten valmisteissa ois suuremmat pitoisuudet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tossa kyllä sanota että ois pelkästään lapsille? :D Sanotaan että koko perheelle. Ja muutenkin kun se yks bloggaaja syö noita samoja ja suositteli mullekin niin otin sit suositteluista vaarin. Ja sillä ainakin on auttanu noi siinä hiustenkasvatuksessa. Kaks kertaa nopeempaa kasvaa sillä hiukset nyt:)

      Poista
  3. ite oon syöny vähän yli kuukauden nuita piimax c bioteeneja :) ja kyllä sen juurikasvusta huomaa, että kyllä hiukset on nopeempaa kasvanu :D ja sitten on kiva kun se samalla vaikuttaa myös ihoon ja kynsiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla! :)) Toivottavasti toimii mullakin. Ja mullahan on kynnet kans huonot joten toivottavasti nekin sit tulis paremmiks..

      Poista