Sivut

23.7.2012

 Paita Veljekset Keskinen
Hame H&M
Vyö Seppälä
Sukkikset H&M

 Lärvi


Kävin tänään Tiimarissa ostamassa paperiliimaa, ja siellä oli myös tommosia ylisöpöjä muoviherkkuja :D En tiiä yhtään mitä noi on mut oli pakko ostaa ja laitoin sinitarralla kii jääkaapin ovee. Tietenki noi on liian painavia eikä pysy kiinni joten aattelin ostaa semmosia magneettiläpysköjä jotka liimaisin sitten noihin kiinni niin johan alkais pysymään. Kärkkäiseltä vois koittaa kaivella.

Vielä muutama kuva mun työpaikasta:






12 kommenttia:

  1. Aww kui söpöi noi muoviherkut! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Sais vielä pysymään noi tossa jääkaapissa :D

      Poista
  2. kiitoskiitoskiitos tosta linkistä, voi olla et oikeesti tilaan tuolta!!!! ja jos siin on mun makuu sit tyylii kuiteski liia vähä hiusta tai jotain, voin tilaa toisen paketin koska se tulis maksaa tyylii saman verran ku suomes muuten.
    JOTEN KIITOS KU PELASTIT MUT TURHALTA RAHANTUHLAUKSELTA!<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii ja btw, siks se sivusto oli näyttäny nii oudolt, ku olin kirjottanu "luxstyle.COM" en luxstyle.FI" :D :s

      Poista
  3. nois "magneetti" juttujen paketis lukee tost kuvast katottuna eraser mikä tarkottaa kumia :D:D:D oot vissiin ostanu pyyhekumeja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sain just tietää ku yks bloggaaja oli ostanu samoja ja sano blogis et tämmösii kumeja :D Nii ja eihän mun englannintaidoilla voi tietää mikä se eraser on! Mut nyt tiiän :''DD Vaikka haluan kyllä edellee tehä noista magneetteja!

      Poista
    2. voi olivia! :'DDD miten et voinu tietää et eraser on kumi? :oo

      Poista
    3. Maiju ihan pirhanan hyvä kysymys :D Kai mulla tulee vaan niin vähä englannin kieltä käytettyä etten oo tarvinu mitään tommosia sanoja ikinä. Onkai tuo koulussa joskus tullu vastaan jossain ala-asteella mut eihän mun mieleen jää.... En tiiä ei vaan tuu käytettyä englantia ja sanavarasto on mitä on :D Ja kuitenki täytän jo 18 nii mua ei tosiaa voi päästää ulkomaille tällä kielitaidolla...

      Poista
  4. muahahahaaa varmaa oikeesti nyt tilaan (tai no en "nyt" mut matkan jälkee:D) 2 pakettii ja teen tolleen!!!

    VastaaPoista
  5. Oon kahtena päivänä nähny sut ku oon menny liikennepuiston ohi. Mietein, et miks sä oisit liikennepuistossa keskellä päivää, mut tää selittääki kaiken! :D Onko kiva työpaikka?( :

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tosi kivaa olla kyllä sielä töissä ! :) Heh toivottavasti muutki ei oo ihmetelly mitä teen siellä keskellä päivää XD Noo toivottavasti suurin osa tietää et se on mun työpaikka :D

      Poista