Sivut

13.11.2011

Hautajaiset

Nyt siis postausta hautajaisista. Sain Annelta kuvia, ja oon osasta naamoja sutannu, koska en oikeen tiiä tykkäiskö mun sukulaiset et joutuvat nettiin. Nää vanhemmat sukupolvet on tän netin kans vähä suvaitsemattomampia. Osku ja Olga näkyy kuvissa ja yhessä kuvassa myös mun mummu ja täti Heli, mut niistä ei hirveesti saa selvää. Osa on siis mun ottamia ja osa Annen ottamia.




 Tässä kuvassa näkyy kivasti enkelipallo tuossa arkun yläpuolella! Mun täti on kertonu niistä ja oon iteki nähny usein kaikissa hääkuvissa ja hautajaiskuvissa ja ristiäiskuvissa tommosia pallukoita, ja täti kerto mulle et ne ois sellasia enkelipalloja, et enkelit ois sielä paikalla sillon. En oikeen tiiä mitä ajatella siitä. Nuo pallot näkyy vaan salamalla otetuissa kuvissa, ja kertokaa ihmeessä jos joku tietää mistä tommonen valoilmiö vois johtua? Ku ei tuo mikään pölykään oikeen näytä olevan. :D



 Tää kuva on ihan hirveen surullinen. Mummu oli just itkien heittany ruusun hautaan ja kyllä mulla tekee niin pahaa kattoo miten särkyny mummu on tässä. Ja Heli myös tuossa vieressä. :(



Tässä sitten yhteiskuva jonka isä otti meistä. Minä ja Olga ja Osku ollaan tässä näkyvillä. Kaikilla oli tässä aika vakavat ilmeet mut ihmekkös tuo. Oispa outoo jos oltaiski hymyilty tässä. Ja mä olin ainaki just itkeny ennen kun tämä kuva otettiin, just sen takia kun tuli niin surullinen olo mummun puolesta kun se heitti sen ruusun ja näin miten kyyneleet tippu.

Vaateostospostaus siirtyy taas huomiseen koska en oo vaan ehtiny kuvata. Huomenna ei oo onneks koulua kun on vielä koeviikko menossa, eikä mulla oo mitään koetta sille päivälle. Ajattelin viedä sen papan kortin haudalle koska en vielä tänään ehtiny viedä sitä.. Ja mummua ajattelin myös käydä moikkaan sairaalaan. Ette usko miten pelkään että kohta sen Alzheimer on edenny niin ettei se enään tunne mua kun meen moikkaan sitä :( Mutta huomenna siis niitä vaatteita. Ja tämän postauksen jälkeen yritän olla tekemättä näitä itkupostauksia, vaikka varmasti tuun täällä enemmän tai vähemmän mainitsemaan sitten kun mummu tosiaan lähtee tästä maailmasta, ja siitä postauksesta voi sitten tullakin taas vähän pidempi... Ajattelin tässä varoittaa mut sitä tekstiä vaan nyt meinaa aina tulla niin helposti paljon. Yhyy :(

5 kommenttia:

  1. apua muaki alkaa itkettään ku luen näitä tekstejä ja katon kuvia:( otan osaa ja jaksamisia ♥

    VastaaPoista
  2. voooi ei, tosi surullisia noi kuvat, varsinki just toi mis sun toi mummu (?) itkee tai sillee ): otan osaa, koita jaksaa! <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos kummallekin ! Kyllähän näitä kattelessa tulee se tippa linssiin.. :'( mut aina tulee parempi mieli kun ajattelee että papalla on nyt hyvä olla.

    VastaaPoista
  4. Tosi suloinen jollakin tavalla tuo viimeinen kuva, jossa tuo pieni lapsi pitää äitiään kädestä kiinni!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Kiitos! siinä on mun kummitäti josta oon täälläkin mainunnut varmaan useammin, ja sen tyttö Emma :) nää on just niitä enkelityyppejä.

    VastaaPoista