Sivut

22.11.2011

UGGIT

Oon varmaan tulossa hulluks, mut haluan uggit. Tommoset H&M:n mustat karvauggit maksais kakskymppiä ja nuo näyttää lämpimiltä. Ei vaan kuulemma oo kovin laadukkaat ! Tykkään näistä vähä lyhemmän mallisista uggeista joissa on joku tommonen karvajuttu tai joku, ne semmoset oikeen pitkät näyttää naurettavilta. Mulla ei oo oikeen nyt talvikenkiä, kun kaikissa kengissä on korkoa ja haluaisin kyllä ihan mielellään semmosetki kengät joilla ei tarvis liukastella sitte ku tulee oikeesti ne jääkelit. Onhan mulla tennareita mut en todellakaan tarkene niillä, se on huomattu... Viime vuoden talvikengät meni aika rikki viime vuonna, joten niitä ei enää oikeen voi käyttää. Vetoketju on ihan paskana ja onkohan siihen reikiäki tuloillaan. Että uudet ois kivat..

Nii että kertokaas kokemuksia uggeista, jollaki tommoset on kuitenki joskus ollu :----D Että onko nää ihan paskat kengät, ku ainaki näyttää lämpimiltä ja se on tärkeiltä. Kävelykengiks noita ei varmaankaan oo tarkotettu, mut empä mää hirveesti kävele.

8 kommenttia:

  1. Nuo pohjat on nuissa ihan kauheen huonot, kun se on semmosta jännää muovia niin nuilla liukastuu tosi helposti. Tiedän kokemuksesta. H&M:n uggit..

    VastaaPoista
  2. ja ne ei oo ees tukevat :o ainaki mun tutulla on ja ne on menny ihan epämuodottoman näkösiks (rumiks) : DD

    VastaaPoista
  3. Voi höhlä :(( Tuommoset kannattais siis tilata ihan AIDOT uggit varmaanki, et pysyisivät hyvinä. Toisaalta kakskymppiä ei oo paha että saisin pitää noita yhen talven. Ei mulla oo ennenkään talvikengät kestäny kun sen yhen talven, vaikka ois kyllä kiva hankkia semmoset hyvät joskus ettei koko ajan tarvi ostaa uusia :// Mutta jos noilla liukastuu niin voi perse :DD Ei ehkä sitte kannata..

    VastaaPoista
  4. Mulla on jonkun näköset uggit talvikenkinä, ei tietenkää aidot, sanon niitä sämpyläkengiksi. : D mutta siis oon ostanu ne ylivieskan kenkäkaijasta ja mulla nuo on tosi hyvät, ku tietty vähä laadukkaammat ku h&m : ltä. : )

    VastaaPoista
  5. nuo on liukkkaaaat !

    VastaaPoista
  6. hmmmmm ehkä pitäs sitte jostain semmosesta vähä laadukkaammasta kaupasta ostaa :DD jos ne ei sitte ois niin liukkaatkaa..

    VastaaPoista
  7. Mulla on sellaset SoWhatin uggit ja voin kertoa että todella laadukkaat! Vaikka eivät ookkaan aidot, niin niissä on todella miellyttävä se pohja, että ei joka tärähdys tunnu, eikä ne ole edes menny mitenkää muodottomiksikaan, vaikka oon käyttäny jo pari talvee!! :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: hmmmm ehkä semmoset vois olla paremmat :) Jos tulee kriisi että tarvin uuet talvikengät niin vois katella ihan ykan kenkäkaupoista jos niissä olis.. tuota SoWhatia ainaki monessa kenkäkaupassa on täälläki ollu myynnissä.

    VastaaPoista