Sivut

4.11.2011

Heippa

En oo nytten oikeen kirjotellu vähään aikaan. Tuntuu että on ollu hirveesti tekemistä koko viikko, aikalailla sitä koulua... Ja oon käyny vihdoin salilla ku oon saanu mun hemmetin pitkän flunssan kuriin. Vaikka vielä meinaa olla vähän nuhaa.. Tein nytten aikani kuluks viis kenkäkollaasia eri nettikauppojen kengistä :------D Jyllätys. Etin mun mielestä viidet ihanimmat kengät ja laitoin ne sitten siihen kollaasiin. Oon rakastunu taas hirveesti kaikenlaisiin nilkkureihin.

Otan ekaksi perus H&M:n. Nuo vasemmalla ylhäällä olevat saapikkaat on kuolattanu mua jo pitemmän aikaa. Niiden oikea hinta oli 79,90 ja nyt ne on -50 % alennuksessa. Ne on muuten aitoa nahkaa ja haluaisin kovasti aitoa nahkaa olevat nilkkurit tai saapikkaat. Tai no, nilkkurithan mulla jo onkin, mut nuo ois tosi hienot nuo saapikkaatki. Oikealla ylhäällä olevat kiilakorot on myös niiiiin ihanat. Ah.


Nelly.comissa oli niin paljon kaikkee että oli vaikea valita. Nää nyt tähän kuitenkin päätyi, ja kaikista ihanimmat on kyllä nuo vasemmalla alhaalla olevat harmaat kukkanilkkurit, niiin söpöt ! Näyttää kyllä aika korkeilta, mut hinta ei olis paha.

Bubbleroomista en löytänyt kun kolmet kivat kengät. Nuo turkoosinsiniset ballerinat on ehkä söpöimmät, mut hinta on aika kova ballerinoilta. Nuo leopardikengät on myös söpöt mut en keksi mitään mihin kehtaisin laittaa noin korkeat piikkikorot :D Herranjestas. Leopardiavokkaat kävis lähinnä bileisiin, mut mulla ei vaan oo pokkaa lähtä juomaan tuommoset kengät jalassa. Miltä näytän sitte ku yritän juominkien jälkeen lähtee käveleen noilla? Luultavasti selvinpäinki nuo ois ihan hirveet jalassa, vaikka nätit ne on muuten. Onhan noissa tuo korokepohja mut siitäkin huolimatta ihan älykorkeet ja piikit. Hyi. En oo varmaan koskaan nähny että kukaan kävelis tommosilla kengillä kovinkaan hyvin.

Spartoolta löysin ah niiiin ihania kenkiä. Nuo vasemmalla ylhäällä on ehkä mun suosikit :-D Nuo on kovasti samanmalliset mitä mun eräät mustat kiilakorkokengät. Mietin että ovatko jopa täysin samalaiset, eri kuviolla vain? Ne mustat nilkkurit olen joskus ostanu kirpparilta kahdella eurolla. Nuo toisetki leopardikengät on nätit mut niissä on jotain ihmeellistä karvaa jonka epäilen menevän pilalle aika nopeasti.. Ja muutenkin oon ihastunut kiilakorkoihin, ne näyttää naisellisilta mutta silti tarpeeks ryhdikkäiltä jaloissa. Nuo avokkaat on ihan täydelliset, niitä vois pitää jossain juhlissakin eikä nuo oo niin korkeet mitä ne edelliset :------D Nuo loput sitten maksaa melkein 200, joten en viitsi edes unelmoida niistä.. Ne on varmaan jotain oikeaa nahkakangasta sitten.

Spirit Storella en oo tainnu ennen vierailla, mut kivaisia kenkiä sieltäkin löytyi. Nuo vaaleat perusnilkkurit kotiuttaisin ehkä kaikista mieluiten. Nätit ja klassiset eikä ollenkaan kalliit. Ja noille pantteriuggeille menetin niin sydämeni, aws! :D En oo ikinä liiemmin uggeistä välittänyt lähinnä siks kun kaikilla on niitä. Ne oikeen pitkävartiset semmoset on mun mielestä oikeastaan jopa rumia, nää lyhyemmän malliset on suloisempia. Ja varsinkin jos kuosina on pantteri. Ja noissa kukkakengissä on ihan mahtava tuo vetoketjusta tehty ruusu !

Mun kaikista ylimmät rakkauskengät noista kaikista on kuitenkin H&M:n nahkasaapikkaat ja Spartoon leopardikiilakorot. Mitäs itse tykkäätte? :)

4 kommenttia:

  1. ihania kenkiä ! :) mut arvaa mikä mua häirittee..



    .. toi sana kivaisaa D: mitä se käsittää ja argh mitä se oikeestaan tarkottaa? :D jotenki ärsyttävä sana tai jotain..? -maiju

    VastaaPoista
  2. Maiju: hehe ku mun yks tuttu on käyttäny sitä sanaa blogissa monesti ja jotenki tyhmästi se on tarttunu sitte mulleki :''DD ja se on vaan niinku "kiva"-sanasta joku pidennetty versio.. ja se on niiiin ihana sana että pakko vaan käyttää.:D

    VastaaPoista
  3. vai että ihana :D voi mutta onko noi perhoshousut mun ! :D vai oliko meillä vaa samanlaiset ? mulla on muuten susta&muista kännykäs pari vanhaa kuvaa mitkä löysin iskän vanhasta kännykästä, haluutko? ;)

    VastaaPoista
  4. Jooo haluun, sun pitää joskus koittaa jotenki antaa ne mulle! :D

    ja muistelen että ku en enää pitäny noita perhoshousuja tai ne tais mennä lyhyiks nii annoin ne sulle ku sulla oli just tuota samaa kuviota semmonen t-paita niin halusit ne sitte!:D

    VastaaPoista