Sivut

20.11.2011

Moikkamoi

Oon ollu koko viikonlopun menossa ja en oo ehtiny tehä sitä miehet TOP-10 postausta ! Ärsyttää ku haluaisin jo tehä sen :DD Perjantaina istuttiin iltaa Jannen kämpillä ja siellä tuli käymään myös Sampo ja Julia ja Nea ja Ville. Katottiin aika paska leffa sitte Julian ja Sampon kans ku Ville ja Nea lähti. :-D

Lauantaina vaan makoiltiin koko päivä enkä jaksanu mennä kotiin. Aattelin että mulla on ilta aikaa istua kotona kun Janne menee Stilun läksiäisbileisiin. No niinhän siinä kävi että lähin viettämään ilmasia kännejä iteki. -.- Stilu oli tehny boolia ja sitä join kaks mukia ja aika hyvin se nousi päähän. Siinä oli vaikka ja mitä sekotettuna... Illemmalla lähettiin vielä Jannen äitin luona käymään ku se piti tuparit. Oli kivaa nähä kaikkia Jannen sukulaisia ja laulaa karaokea :-D Stilullaki pidettiin bileet makkarissa ja tanssittiin pienessä tilassa. Se on kivaa. Ennen en oo uskaltanu tanssia missään ku oon ajatellu et näytän tyhmältä. Mut ehkä mustaki tulee se bilehile joka tykkää baareissa olla tanssilattialla. Vaikka en hirveesti baareista tiejä, onko täällä Ykan baareissa tapana tanssia vai vaan istua iltaa? :D Ainiin, Jannen äiskälläkin sain jotain mömmöä maistella aika paljon ja kaljan joku mulle tarjos myös joten tulihan sitä juotua. Mut miksei ku kerran ilmaseks saa? :D

Nyt sunnnuntai-aamuna heräsin kauheeseen darraan sieltä Jannen äiskän sohvalta. Heräsin kuorsaukseen ja mietin että miten Janne kuorsaa noin kovaa. Sitte avasin silmät ja olin että what the fuuuck mitä me täällä vielä tehää?? Kai sitte sammuin illalla siihen sohvalle ja Janneki oli sitte varmaan vähä väsyny ku ei ruvennu mua herättelee. Siinä se nukku mun vieressä ku sohvan alta oli otettu semmonen jännä lisäsänky. Ja kuorsaaja oli Jannen joku sukulainen, en muista mitä sukua se sille oli. Mutta darra oli ihan jotain kamalaa. Onneks en oo oksennellu mut tehny on mieli :-D Nyt on jo paljo helpompi olla. Mut en juo sekotuksia enää ikinä ku niistä tulee tämmönen olo. Jos sitä kaljalla mentäis tästä lähtien ja lihottais?

Mutta HUOMENNA MAANANTAINA teen sen hemmetin miespostauksen koulun jälkeen kun on kerranki aikaa. Tää viikonloppu on ollu vähä kiireinen. Eilen illalla mun piti tuo postaus tehä koska en aatellu mennä bilettään. Niin vaan tapahtu. Ja nyt en ehi ku pitää mennä Jannelle, kello on jo puoli kaheksan ja käyn sielä vielä suihkussaki ja että ehittäs tehä jotain ku ysiltä alkaa BB talk show.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti