Sivut

18.11.2011

Heipsan

Nyt niitä eilisiä ostoksia ja vähän hiusasiaaki :--DD


 Just vasta aattelin että tommonen joku lörppöpaita ois kiva, ja kirpparilta löyty heti eurolla semmonen! Tykkään. Haluaisin myös pitkähihaisen jonku tommosen lörpön. Ja näytän kauheen tosikolta tossa kakkoskuvassa, yäk..

 Oli pakko ostaa uusin Cosmo kun siinä oli tuo -50% alennus. Ja mieskalenteri kaupan päälle! :-D

 Osa noista kuvista on vähä liian seksistisiä ja "ällöjä" mun makuun, mut tykkään Helmikuusta, huhtikuusta, lokakuusta ja marraskuusta. Ja joulukuukin on söpö ! Mikään ei oo söpömpää ku söpö mies söpön eläimen kanssa samassa söpössä kuvassa. Meneepäs söpöilyksi.. Ja tästä tuli muuten mieleen että joskus vielä Jannekin poseeraa mulle ilman paitaa jonku söpön koiranpennun kanssa ja siitä tulee sitte mun taustakuva!

Sitten ostin helmenvaalean colorglossin tukkaan ! Kaikkee pitää kokeilla, niin oon päättäny. Tää kuva ei muuten oo mun ottama, vaan googlesta ja rajasin tätä vähän.

Värjäsin myös tukkaa olikosenyt alkuviikosta tällä:

Ne vaaleni kyllä vähän mut tuo puski tukan ihan keltaseks ! Hopeashampoo pelasti mut siihen asti kunnes eilen annoin sen vaikutusajan olla liian pitkä ja kattokaa mun päätä:
No harmaaksihan se meni päältä. Pitää varmaan opetella käyttään tuota shampoota... Kokeilin myös colorglossia mut en oikeen nyt ota selvää miten se toimi ! Olis pitäny pestä ekaks tavallisella shampoolla. Ja etuhiusten kans on ongelmaa koska niihin ei tunnu tarttuvan helvetti vieköön mikään. Ja muutenki nää on vähä kasvaneet joten pitäs varmaan leikata... Onneks nää kasvaa nopeempaa ku muu tukka leikkaamisen ansiosta niin pääsee tosta keltasesta sitte eroon :-D Luultavasti oon vaan sillon joskus sitä punasta tunkenu enemmän tähän etutukkaan ku muualle niin ei sen takia meinaa vaaleta. 

2 kommenttia:

  1. Oot saanu tosi nopeesti hiukset noi vaaleeks. :o

    VastaaPoista
  2. Joo on nää aika hyvin vaalentunu jo :) mulla kyllä yleensä se blondaaminen on aika kätevää.

    VastaaPoista