Sivut

28.11.2011






Tässä siis mun ilta. Suklaata ja matikkaa, ja kävin joulukalenterinki hakemassa ! Ei oo ennen tommosta kalenteria ollu ja se näyttää niin kivalta ja jouluselta ja suomalaiselta ja ihanalta et oli pakko ostaa. Toivottavasti ei oo kamalaa suklaata :-D Ja tuossa näätte mun ihanan duudsoni-penaalin.

Jossu muuten kommentoi edelliseen postaukseen et oli nähny mut joskus pyöräilemassä ja oli luullu mun hiuksien olevan paljon keltasemmat, mut oliki yllättyny et ne oliki paremman näköset ja vaaleet. Ei niinkään keltaset. :---D Joo voin kyllä itekin todeta että mun kuvat täällä vääristää tukkaa paljo keltasemmaks mitä se todellisuudessa on. Muokkasin nyt noita mun ylempiä kuvia vähän ja säädin värikylläisyyttä, niin jospa olis nyt lähempänä mun omaa väriä.

Hyvää yötä kaikille ! Kello on kohta kymmenen mut meikä palaa silti ton matikan pariin. Huoh..

PS: Ennen inhosin Christina Perrin "Jar of heartsia" ja nytten kuuntelen sitä himona. Olishan se pitäny arvata että kun tarpeeks kauan jotain biisiä joutuu kuulemaan niin siitä alkaa tosissaan tykätä. Ei oo eka kerta ku näin käy. Joten:


6 kommenttia:

  1. Vähä ihana toi kalenteri! :D
    xd ja voisin pöllii noi suklaat (;
    Ja mä en hirveest tost Jar Of Hearts-kappaleest välitä, niin soitettu mun mielest...
    mut se ny onki mun surkee mielipide

    VastaaPoista
  2. oi kerro toki onks tos kalenteris sit hyvää suklaata :----) oon meinannu iteki ostaa mut en sit oo viittiny:s

    VastaaPoista
  3. oi kerro toki onks tos kalenteris sit hyvää suklaata :----) oon meinannu iteki ostaa mut en sit oo viittiny:s

    VastaaPoista
  4. Saara: Joo tuo on tuo kappale kyllä niin soitettu että ! ja alussa en tykännykää tuosta, mut sit oon alkanu tykkäämään ku joutunu kuunteleen liikaa.. :D

    iita: juuu voin kertoo tänne bloginki puolelle mielipiteitä tuosta kalenterista :) ku tuossa ei missään lue et millasia suklaita tuossa on, mut senhän näkee sitte!

    VastaaPoista
  5. hah ai säki tykkäät tosta biisistä, mun mielest se on ihan sikahyvä ;)
    ~maiju

    VastaaPoista
  6. Maiju: nii on, ihana ^^ vaikka onsitä kyllä soitettu ihan hirveesti :D

    VastaaPoista