Sivut

4.11.2011

Vanhoja kuvia

Kävin mun vanhojen CD-levyjen kans Oskun koneella kattomassa vanhoja kuvia vuodelta 2007. Mun koneella nuo CD:t ei jostain syystä toimi niin piti vaihtaa konetta. Otin sitten muistitikulle parhaita kuvia ja aattelin tässä jakaa niitä teidän kans, en oo ennen tainukkaan tehä tämmöstä postausta. :--DD





Tässä ensin ihan vaan kategoriattomia kuvia minusta. Nauran niin tuolle ensimmäiselle kuvalle. Se on otettu vuonna 2006 ja siinä oon siis 12 vuotias. Tai sitten 11 jos en oo vielä täyttäny.. Näytän tossa ihan hirveen pieneltä.
Seuraava kuva on otettu seiskalla, koska vaihdoin kutosluokan keväällä tuon ihanan keskijakauksen sivulle. Voi että nuo hiukset on niiiiin ihanan pitkät♥
Kolmannessa kuvassa on panta, seiskalla rupesin käyttään niitä aika urakalla :D Taisivat olla muutenki aika kovassa huudossa sillon.
Neloskuvassa pääsin seiskalta ja tää on otettu heti kesäkuussa, vuosi 2008. Leikkasin sillon hiukset, voi että nuo oli ihanat♥  Nyt on melkeen samanlaiset kun nuo, mut tässä nuo hiusten latvat näyttää tosi kivoilta, ja etuhiukset kans. Minkähän takia ne on silmillä tässä.. Huomatkaa muuten takana Tokio Hotel -merkki !
Viimeisessä kuvassa Tokiohotelfanityttöihku, tässäki mun hiukset näyttää niin kivoilta. Ja rupesin käyttämään kajaalia.

Tässä sitten muitakin kuvia:
 Päästiin Tanjan kans Kristian Meurmanin kans yhteiskuvaan vuonna 2008 :-------D Mulla oli joskus niin paksut hiukset. Kyllä se hiusten värjäys vaan ohentaa..



 Mun pikkusiskosta vanhoja kuvia ! Se on niiiin söpö viimesessä. Oiskohan siinä joku 5 vuotias? Ylemmissä kuvissa ehkä pikkusen vanhempi. Ja alakuvasta rajasin itteeni pois, tuosta pienestäkin osasta mua näkee ettei ilme oo välttämättä mitään kauneinta.. Ja tuossa kakkoskuvassa tuo Olgan hullunkiilto on niin paras :--D Tais tykätä mun laskimesta joka sillä on kädessä.




 Käytiin Kalajoella joskus, varmaankin kesällä 2007 eli kutosluokkani jälkeen :--D Hiusten perusteella päättelin tämänkin kun en muuten muista. Mummun kanssa oltiin. Ja voi että näytän niin laihalta viimesessä kuvassa, oisimpa vieläki noin laiha.


 Nää kaks kuvaa on reissusta vuodelta 2007. Mentiin joidenkin sukulaisten häihin ja tässäpä yhteiskuvaa minusta, äidistä ja mun sisaruksista. Oskulla on niin mahti hiukset. Ylemmän kuvan äiti halus niin kovasti ottaa meistä kärpässienen kans :---D Ja oikeesti, MITKÄ SUKAT MULLA ON NOIDEN KENKIEN KANS ??? .......pahin tyylimoka ikinä. No ei niitä onneks kukaan kattonu, toivottavasti, ja olin pieni ja tietämätön..





Otettiin Oskun kans ikkunan välissä kuvia. Nää on samalta hääreissulta, oltiin hotellissa yötä. Ylimmässä kuvassa saatte ihastella söpöä hymyäni ja ihania sukkiani. Ihanat sukat ovat myös viimeisessä kuvassa todella ihanasti esillä... Neloskuvassa saatte ihastella ylensyötyä mahaani! :D:DD En ollutkaan sitte niin laiha ku muistelin. Mulla on aina ollu tää mun masu joka on aamuisin ihanan laiha mut illalla kun meen peilin eteen niin se pömpöttää noin söpösti kaikesta ylensyönneistä. Niin kai se on kaikilla muillakin, ja oon pikkuhiljaa alkanu hyväksyyn sen ettei tarvi olla mikään langanlaiha muodoton luukasa.

 Tässä saatte nauraa bikinihousuille jotka ei millään pysyny ylhäällä ja mulla oli ihan hirveetä olla tuolla rannalla ku ne oli koko ajan noin alhaalla :----D Onneks mun pylly ei silti näkyny. Mut ahistavaa se oli silti. Ja näytän taas niin laihalta ja hei missä mun tissit on? 

 Ku näin tän kuvan niin repesin aika hyvin. Oikeesti, ARI KOIVUSEN T-PAITA JA HEVIMERKKI? :DDDD Onneks saan lohduttautua sillä etten ottanu tätä kuvaa tosissani, muistan hyvin ku otin tän. Mut kuuntelin Ari Koivusta innolla sillon 2007 kun se voitti Idolsin :D Tässä taisin olla vielä 12-vuotias.

 Äiti toi töistä peruukkeja meille ja pukeuduttiin sitte Olgan kanssa. Olgalle nuo kaikki vaatteet on vaan niin isoja... Mun legendaarinen Ari-paita on sillä tässäkin. Ja huomatkaa mun kroksit ja perhoskuvioiset housut.

Siinäpä taas!

Seuraavaks esittelen kissani Mintun:


 Mintun emo on siis toi musta kaunis kissa. Minttu on tuo harmaaraidallinen :)

 tuitui!


Minttu ja sen sisaret. Toi ylempi musta kissa meni mun kaverille Tanjalle ja sen nimeksi tuli Viki, koska se vikisi niin älyttömästi ja nau'untaääni oli muutenki mahtava.



 Tää on vaan niin ihana kuva Mintusta ja Vikistä :) Mintulla oli isot mantelisilmät, Vikillä pienemmät nappisilmät.


Tykkäsin ottaa yhteiskuvia Mintun kans :---D Oon 12-vuotias näissä.


 Joskus meillä oli Tanjan kans hauskaa.. Ja Vikiä vituttaa.



Tässä Minttu on vuoden vanha ja se sai ekat omat pentunsa :) Voi hitsi ku en tajua minne nää kissanpentujen kuvat on joutunu! Ne oli oikeesti aivan superihania ne kuvat ja ne on kaikki hävinny. Arvatkaa vituttaako?? Multa puuttu syys-joulukuun kuvat vuodelta 2007 ja 2008-vuodelta puuttuu tammi-kesäkuun kuvat. Mua oikeesti ärsyttää. Just sillon 2008 keväällä tuli nää Mintun pennut ja ne kaikki tosi ihanat kuvat on joutunu hukkaan. Varmaan ne meni joskus kun mun kone on kaatunu :((  Olisin halunnu jakaa ne myös tänne, koska ne kissakuvat oli oikeesti tosi onnistuneita ja hyviä.

Tää oliki sit tämmöinen uudenlainen postaus :----DD

11 kommenttia:

  1. ihania noi kissakuvat <3

    VastaaPoista
  2. Näytät ihan hirveen pineltä kaikissa noissa, missä on pitkä värjäämätön tukka! :D Ihana Minttu :D

    VastaaPoista
  3. :DDDDDDD Näytät monessa kuvassa missä oot 11-12 tms nii itse ARI KOIVUSELTA ! :DD niinku vaikka toi eka kuva :D huippuja ! :D

    VastaaPoista
  4. PUPPETEER: haah sanoppas muuta :'D

    Meeri: niinhän mä pieni oon :'D ja pyöree naama. ja pitkät hiukset oli monella tuossa iässä..

    Anonyymi: Aaaahahaa XDD mun pikkuveli sano tuona aikana just tuota samaa :D:D:D:DD reps...

    VastaaPoista
  5. Haha tää oli tosi kiva postaus :) & noi kisulit ihan yli sulosia <:

    http://juliasipila.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. kiitti !:))

    tsekkaan ton sunkin blogin :))

    VastaaPoista
  7. oivoi mitö kuvia :----D heheeee. joissain näytät ihan samalta ku nytki ja joissai et yhtää samalta, hassua.

    VastaaPoista
  8. meri: hehee, oon tavallaan saman näkönen mut nykyään käytän meikki paljo, tuollon en yhtään. voi seki vaikuttaa:D

    VastaaPoista