Sivut

28.11.2011

Mooii

Kiva otsikko. En oo muutamaan päivään kirjotellu kun ei vaan oo ollu mitään kirjotettavaa. Mutta viikonloppu oli sen verran tekemisen täyteinen että siitä aattelin tulla vähän kertoileen.

Elikkä perjantaina menin siinä illalla tädille yöksi. Sillä oli myös Emmatyttö siellä ja sen kanssa väritin semmosta ihanaa eläinvärityskirjaa ku mun täti leipo. :-D

Lauantaina aikasten piti nousta ylös. koska lähettiin Oulaisiin joulumyyjäisiin myymään mun mummun tekemiä voiteita. Mummu on tehny niitä aika pitkään ja myyny niitä Kalajoen Tapiontuvalla. Mummu on nyt sitte siinä huonossa jamassa joten ei enään oo sitten voinu jatkaa sitä hommaa.. Haettiin jo varmaan kaks viikkoo sitte tädin kanssa ne voiteet sieltä Kalajoelta ja nyt sitten ruvettiin myymään niitä ite pois. Ja aateltiin jatkaa tuota myymistä vähä niinku perintönä, et ruvettas itekin tekemään niitä sitten tuossa keväämmällä. :) Mut oli hirmukivaa olla siellä myyntinaisena, ja saatiinki myytyä jonki verran. Ei mitenkään hirveesti mut kuitenki ihan ok verran!

Illalla sitten menin Villelle ja Nealle ja Janne ja niiden kaveri Antti oli myös sielä ja otettiin kaljaa. Sitten mun täti astu taas kuvioihin ja lähti viemään mua, Jannea ja Anttia mun isälle, koska sillä on synttärit niin että mentiin sinne jatkoille :-D Oskukin oli siellä. Iskää ja Annea ei haittaa et juuaan siellä ja oon siitä ilonen. Ne ei pidä meitä enää lapsina. Ja Anttikin on jo sen 21 että sille ei oo mitään sanomista. Osku muuten soitti ja laulo tosi hyvin Jar Of Heartsia (<--- kirjotetaanko noin?) siihen nähen että se oli niin päissään ! Ei ois ikinä uskonu :D Isäänsä tullu. Emmatyttö muuten leikki piilosta Jannen ja Antin kanssa, voi että se oli söpöö. Ja minä ja osku ja mun täti itkettiin pappaa yhessä kun se mun tätikin siis jäi sinne vähäksi aikaa.

Sunnuntaina oli sitte darra eikä tehty oikeen mitään. Täti tuli sitten illalla taas hakemaan meitä kun se vei Emman Haapajärvelle niin siinä sitten samalla. Äitiä en oo vihtiny pyytää kuskaamaan kun se oli syöpähoidossa keskiviikkona niin on nyt viikonloppuna sen takia ollu tosi väsyny. Tänään se ei ollu töissä eikä mee huomennakaan.

Tähän loppuun kuvia mitä en oo vielä julkassu täällä.





No eipä niitä kuvia paljo tullu. Kuvia kyllä oli mut ei semmosia joita vois täällä julkasta. :-D No sanotaanko noista sen verran että oon tehny hirveesti salaattia ja oon hulluna siihen, oon syöny suklaata ja toi toisiks viimenen kuva on todiste siitä että valvottii Annen kans lauantaiyönä aamuseittemään kun muut oli menny neljän viiden aikaan jo nukkumaan. Ja viimesen kuvan otin äsken kun tuolla on satanu lunta ! :-----))

Ajattelin käydä Kärkkäisellä vielä tänään ja sit pitää laskea matikkaa kun huomenna on koe. Ja oon muuten värjäilly näitä hiuksia värinpoistolla ja kyllä nää vähän vaaleni, mutta ei kovin radikaalisti. Kyllä punasesta on vaikee blondata ! Ainakin jos haluaa siihen platinaan päästä. Nyt nää on semmosen ihan hyvät vaaleet ja suht. luonnolliset mut eihän mulle tietenkään kelpaa. Pikkuhiljaa pitää värjäillä niin tukka ei kuole. Nytkin tuntuu ettei tää hiuksen laatu huonontunu yhtään. Oon kyllä hoitanu näitä tosi paljon. Että ei se värinpoisto oo niin kamalaa ku sanotaan kunhan sitä ei tee liian usein ja muistaa hoitaa tukkaa paljon ! Tietenki värjäämätön hius on aina parhaassa kunnossa. Ja kyllähän mää siinä blondauksen alussa värjäsin useemmin että siitä oranssista pääsee, mut nyt ei enää tarvi ku tää tukka on kuitenki jo semmonen että tällä kehtaa tuolla ihmisten ilmoilla olla. :-D Mut toisaalta on kivaa kun tää on vähä hankalempaa niin en sitten kyllästy tähän vaaleeseen väriin kun tän kanssa pitää koko ajan tapella. Tuntuu kyllä välillä että haluan kampaajalle mut ei mulla oo rahaa semmoseen!

Eipä tässä muuta, heippa! Paljo tuli tekstiä, toivottavasti joku ees jakso lukea tänne asti. :-D

5 kommenttia:

  1. onkos sulla kuvamateriaalia siitä kun sun veli soittaa? :D

    onko sun äitillä syöpä?

    VastaaPoista
  2. aw söpö toi eka kuva susta :3

    VastaaPoista
  3. eppää, tääl porvoos ei oo viel tullu yhtää lunta ! D;
    ja ahhh toi nugetti-salaatti- ruokajuttu näyttää tooosii herkulliselta ! <3
    haluun ton suklaan xd

    VastaaPoista
  4. Näin viimeviikolla jokunen päivä ku ajoit kotiin varmaan koulusta. Nii halusin vaa tulla sanomaan, että oletin sun hiuksien olevan enemmän semmoset kellertävät viellä. Mut ne näyttiki jo tosi hyviltä mun mielestä! :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Ei oo ikävä kyllä ! Mut jos se uskaltais harjotella sitä laulamistaki vähä enemmän nii voisin kuvata sitä. Ja juu äiskällä on myös syöpä nytten, niinku mummullakin :( mut kävi just viimesessä hoidossa ja toivotaan että syöpä ois nyt voitettu.

    iita: kiitti ! :))

    Saara: se nugettijutska ON hyvää♥ ja ehkä ne tulis ne lumet sinneki :DD

    Jossu: joo tuo on totta että nää kuvat vääristää tätä tukan väriä kyllä tosi paljo semmoseen keltaseen, vaikka oikeesti tää on jo ihan semmonen vaalee, ettei mitään keltasta oo pahemmin. paitsi etuhiukset on keltasemmat...

    VastaaPoista