Sivut

29.11.2011

Kuvia kuvia!

Tänään oon käyny kuvailemassa ku on ollu niin nätti ilma. Ja en ollu koulussa neljää ekaa tuntia sen takia koska ekat kaks nukuin ja toiset kaks kuvailin ulkona ja kävin Halpa-Hallissa.. Mut tässä nyt kuvia:


















Säädin muuten tän leveyksiä, että mun kuvat mahtuu tästä lähtien tänne aina täyskokoisina. Toi bannerin on sen takia tohon ylös vähän pieni, mut oon aatellu tehä tässä joskus uutta joten sen teen ja siitä tulis sit sopivan kokonen tuohon. Sitten joskus :D Kun on aikaa ja ideoita.

8 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia, viimenen on aivan ihana <3.<3

    VastaaPoista
  2. mä en oo vähää aikaa nähny sellasii järviä mistä heijastuis noi hyvi :(
    okei eilen näin vähä enne kaheksaa, mut siittäpä hyppäät bussista ja meet 2 kilsaa kävelee ilman kameraa XD

    VastaaPoista
  3. vähä hienoja kuvia! :o:)
    mikä kamera sulla on ?

    VastaaPoista
  4. Kiitti kaikille tosi paljo ! :)) ♥

    Joo pitää olla aika tyyni ilma et heijastuis kaikenmaailman talot veteen. Olin kyllä ilonen ku kerranki mulla kävi tuuri :--D

    Ja kamerana mulla on Olympuksen jo ööö en muista yhtää mallia.. Mut kuitenki ei oo järkkäri vaa sellanen puolijärkkäri ja ihan jees :)

    VastaaPoista