Sivut

17.10.2011

Avautumista

Mulla on niin hirvee kriisi meneillään, stressaan ihan hirveesti ja musta tuntuu että mun univelat ei parane tästä yhtään. Saa nähä mitä tapahtuu. Seuraavaksi on tulossa angstia ja mun valitustekstiä joten jos ei kiinnosta mun huolet niin kannattaa jättää välistä.

Ensinnäkin se suurin syy on tietenkin mun papan kuolema. Käytiin nyt mummulla kattomassa sen vointia ja ihan hyvin onneks siellä pärjäili. Mut oli se niin haikeeta olla siellä, kaikki näytti samalta ku ennenki mut silti siellä tuntu aivan erilaiselta ilmapiiri ja kaikki. Ja oli hiljasta ku papan tv ei huutanu olohuoneessa.

Tänään en ollu koulussa. Pääsin eilen ehkä kolmen aikaan vasta nukkumaan ja tänään nukuin hemmetti vieköön kahteen asti. Ja nyt mua rassaa ku tuntuu etten jaksais oikeesti miettiä mitään kouluasioita nyt ja haluaisin toipua tästä jutusta kotona rauhassa, niin enhän mä mitenkään voi, koska oon ollu nyt niin paljo sairaana ja sen takia poissaoloja on aika paljo. Psykologiassa 8 tuntia joten jos lisää tulee niin en pääse kurssia läpi. :) Ja monessa muussaki aineessa on nyt varmaan jo se 6 poissaoloa. Huomenna pitäis esitellä bilsan tunnilla mun parin kanssa eläinsolu, sain äsken tietää että on meijän vuoro huomenna. Ja ylihuomenna on bilsan välikoe. Torstaina on enkun kuuntelukoe. Ja mulla on varmaan nyt sitten iskemässä nenäontelon tulehus koska tunnen painetta nenässä ja on kipiä. Mulla on myös oikeassa jalkapohjassa jotain ollu vikana perjantaista asti, tuntuu niinku siellä ois joku luu menny miten sattuu... Ja jos tuo ei helpota niin joudunko oikeesti johonki röntgeniin vielä kaiken lisäks.

Oon myös stressannu wanhojen tansseja koska mun on koko ajan pitäny tanssia jonku kans mut sitte kaiken maailman syistä kukaan ei oo päässykään mun kans tanssimaan joten mulla ei oo paria. Olisin menny kattelemaan niitä tanssiharjotuksia viime perjantaina mut mulla oli matikan uusinta just sillon. Ja tällä hetkellä ku on niin paljon asioita niin en oikeesti jaksais miettiä jotain hemmetin tanssejakin tähän lisäksi, pitäs hommata puku ja kampaaja-ajat ja kaikki. Ja mun pitäs vielä ottaa muut kiinni ku en oo päässy harjotuksiin! Niin että unohan nuo tanssit kokonaan, antaa olla ku menee niin hemmetin vaikeeks. Ehkä voisin ens vuonna päästä tanssimaan..

Nyt kaikenlisäksi mun silmät tekee tepposia, kirjaimet hyppii ja näkökenttä "tärisee", mä niin tykkään tästä mun olotilasta♥ Pää räjähtää tähän paskaan. Mä en ikinä stressaa mistään mut nyt on pakko sanoa että tässä kriisin keskellä nää kaikki muut huolenaiheet saa mut vielä jossain vaiheessa burn outin partaalle. Pitäis koittaa vaan iloita niistä pienistä asioista mitä aina välillä tulee.. Onneks on ens viikolla syysloma niin saa vaan levätä.

Papan hautajaiset on muuten 11.11 klo 10:00 ja päivä on perjantai. Ei siinä muuta oo paitsi että mulla tietenki just sillon koeviikko, ai että... Jos tuolle päivälle iskee koe niin mun pitää ruveta sitäki siirtämään. Kaiken sen surun keskellä pitäs vielä lukea kokeisiinki?

PS: MULLA ON LÄMPÖÄ KAIKEN TÄMÄN PERSEEN LISÄKS? :D:D:D:D pitäsköhän tää ottaa huumorilla niin pääsisin helpommin yli kaikesta. Nyt tiiän mitä psykologian ope tarkotti viimetunnilla kun sano että monesti kaikki paha tuntuu kasaantuvan just samaan aikaan.

8 kommenttia:

  1. Osanotot rakkaan poismenosta!!
    Itsekin olen kahden vuoden aikana menettänyt molemmat vaarini. Toista kerkesin käydä sairaalassa katsomassa juuri päivää ennen hänen pois menoaan. Pappa oli tipassa ja laihtunut, pienissä lääkepöllyissä kuului lause ''Keittäkääpä kahvit''. Ei siinä auttanut kuin itkua pidättää.
    Seuraavana päivänä pappa nukkui pois. Itsellä meni muutama kuukausi toipua asiasta, koska nyt huonokuntoinen mummoni asustaa yksin.
    Tiedän siis mitä olet käymässä läpi!
    Mutta kyllä se siitä.
    Mullakin oli sillon stressiä koulun puolesta kun tämä suruhetki koitti. Nykyään olen onnellinen mitsun omistaja, nyt mietit, miksi kerron tämän ja syy on yksinkertainen: auto on pappani entinen. Saan siis säilyttää osan hänestä <3 Auto oli pappani yksi tärkeimmistä asioista, puunasi sen aina itse ja meitä muksuja on jukkaa ja hannaa myöten raahattu kyydissä uimaan. :)

    Nyt siis oloni on helpottunut ja olen onnellinen, että sain ko. auton käyttööni, muut nauravat, koska omistan vanhan auton, mutta itselleni sillä on tunnemerkitys. :)

    Tsempit sinne!!! :)
    Kyllä ne asiat siitä vielä selviää!!!! :) <3

    VastaaPoista
  2. voi eikä, mä niin tiedän miltä tuntuu kun kaikki asiat tuntuu kasaantuvan päällekkäin.. se on ehkä maailman kamalin tunne, meinaa pää räjähtää kun ei oikeasti tiedä mitä pitäisi tehdä:(
    mullakin oli vaikeuksia saada paria wanhoihin, kaks lupaskin, mutta molemmat sitten perui.. toinen oli kyllä ihan naurettava syy, mutta.. se siitä, mulla on nyt pari, jota en oikeastaan edes tunne, ainakaan vielä.. mutta veikkaan että wanhoista tulee tosi kivat ja saan parista uuden hyvän kaverin::) tsemppiä oikeasti ja jaksamisia !! ♥

    VastaaPoista
  3. aijjatti: kiitos kommentista, tuo piristi! :) Ja tuo on varmasti ollu ihan hirveetä kun kaks pappaa oot menettäny kahen vuoden aikana ! :((( Ja meillä on täällä sama tilanne että mummu nyt asustelee yksin ja huonossa kunnossa... mut nyt mennään me muut sitä sinne aina auttelemaan. mut tosi kiva ku sait sen auton! meijänki papalla oli vanha nissan mut se meni vaihtaan sen toiseen autoon.. harmitta kovasti kun sillä autolla oli mulle kans tunnemerkitystä, se oli papalla niin kauan ku muistan. olis ollu siistiä saada se itelle :)

    meri: kiitos♥

    Nita: Onneks en oo ainut jolla on asiat kasaantunu ! Ja sulla näyttää olevan samoja ongelmia noitten vanhojen tanssien kanssa :o mut onneks sait parin ! tuo liikunnan ope tuli nyt kyllä mulle puhuun koulussa et sinne tulee aina lisää vieläki niitä ihmisiä jotka ei oo aikasemmin päässy joten kannattaa mun kuulemma vielä mennä sinne. Jos sen parin saan helposti eikä sitä tarvi ruveta ressaamaan niin kyllä tietenki sitte mielelläni ne wanhat tanssin :)

    VastaaPoista
  4. Mulle toi autohomma on ylitse kaiken. Muistan sen ku naperona on myös auttanu pappaa... toisinsanoen hyppiny vesilätäköissä ku se pesi autoa :D
    Sitä oli hauska seurata ja kaikista mukavinta: istua auton sisällä ku pappa suihkutti vettä ikkunoihin. Lapsena oli halvat huvit :D

    VastaaPoista
  5. hehe niin oli! :----D nyt pitää pitää vaa auto hyvänä :)

    VastaaPoista
  6. voımıa sulle! ılman alamakıa eı voı olla ylamakıa ja toısınpaın.. kylla se sııta!

    VastaaPoista
  7. eem: sanoppa muuta ! eikä elämä ois ihanaa jos siinä ei tulis välillä niitä huonompiaki hetkiä.. niitä hyviä hetkiä osaa sit arvostaa.

    VastaaPoista