Sivut

2.10.2011

Kuumetta

Mulla on ollu lämpöö tässä vähän väliä perjantaista asti. Viime yönä nousi kuume varmaan kolmeenkymmeneenkaheksaan, oli olo sen verran turta.. Nytki sattuu päähän ja yskittää ja kurkku on kipee ja meinaa huimataki ja lihakset on kipeinä ja musta tuntuu että vähä joka paikka on paskana. Ja kuumemittari näyttää vaan 36,85 ?? Mitä vittua. Kroppa ei osaa ollenkaan päättää tuleeko sitä kuumetta vai ei ja oon välillä ihan koomassa ku lämpö nousee ja sit välillä taas on parempi olla. Niin että meniskö sitä huomenna kouluun vai eikö menis?? Ainakin mulla on nukkuma-aamu niin vois jaksaa aamulla vähän paremmin. Sanon kyllä ettei tee yhtään hyvää pyöräillä tämmösessä flunssassa kouluun ja takasi ja sitte illalla varmaan taas puskee sitä kuumetta. Perseestä vai perseestä ? Tulis nyt se kunnon kuume ja tappais kaikki maailman tunkeilijabakteerit mitä mun kroppaan on päässy eikä tämmöstä vitun pelleilyä.

Anteeksi ruma kielenkäyttöni mutta tämä on ärsyttävää ku pystyy olemaan ylhäällä ja koneella ja näin mut silti on semmonen paska olo :< Ja välillä tuntuu et tekis mieli vaa makoilla koko loppuilta.

2 kommenttia:

  1. Ootko tutkinu asiaa että voisko tuo olla pusutautia?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: kyllä voi hyvinkin olla :---D oon kuitenkin miettiny et pikkusiskolta voinu tarttua, sillä on ollu just tätä samaa koko viikon...

    VastaaPoista