Sivut

19.10.2011

Heippaa

Tänään on ollu semmonen päivä että kaikki on tuntunu menevän pieleen. Joskus on semmosia päiviä... Alko ihan aamustaki vielä, äiti tuli varmaa puoli tuntia ennen mun herätystä kuikuilee että eikö mun pitäs jo herätä?? Hohhoijjaa, ei se oo pitkää aikaa välittäny mua tulla herättelee ku oon osannu iteki herätä mun puhelimen herätykseen ja nyt se sitte on alkanu nipottaan. Hmm.. Saattaa johtua siitä etten oo oikeen ollu kovin innokas menemään kouluun ton meijän papan takia. Surisin sitä mieluummin kotona kun ei tarvi olla koulussa, kun ne itkemiset tapahtuu sitte yöllä enkä saa nukuttua. Viime yönä sain sysättyä täydellisesti kaikki paskat pois mielestä ja onnistuin nukahtana jopa ennen yhtätoista ! Tätä tapahtuu tosi harvoin.



Käytiin eilen kaupassa perheen voimin. Tai no minä, äiti, Markku ja Heli. Heli on siis mun äidin sisko eli mulle täti, ja Markku on mun pikkusiskon isä. Meillä on siis eri isät jos joku ei tiedä :) Mut oli tosi mukavaa käydä niiden kanssa kaupassa, oli jotenki piristävää. Jotenki kaikilla oli hyvä mieli mut silti se haikeus oli siinä ympärillä ja kaikki mietti aivojen sopukoissa sitä samaa asiaa. Voisko sitä sanoa yhteisymmärrykseks mikä siinä koko ajan oli. No tuommosta pullaa ja uunipizzaa ostettiin !




Illalla luin bilsan välikokeeseen... Voin sanoa ettei se koe ollu tämän päivän surkeuksista poikkeus, eli huonosti meni. Jos se kurssikoe menis sit paremmin.. Jos totta puhutaan niin nää asiat on ollu aika vaikeita muistaa, vai mitä sanotte tuosta mun piirtämästä bakteerisolusta?



Äiti-ihana osti myös mulle hiusväriä kun pyysin niin nätisti :)) Värjäsin siis eilen tukkaa. En vihti enää ostaa värinpoistoa vaan käytän mieluummin noita vähän hellävaraisempia vaaleita hiusvärejä. Tuhkansävystä väriä piti ostaa koska se poistaa keltasuutta, vaikka voin kyllä sanoa ettei sitä ihan tästä tukasta huomaa..


Nutrissea, sävy 10.1 kirkas tuhkanvaalea eli kaikkein vaalein ja epäkeltaisin sävy. Ku katoin peiliin värjäyksen jälkeen niin tuntu ettei nää hiukset oo yhtään muuttunu, mut sit kun vertaa ennen- ja jälkeen-kuvia niin kyllä sen eron huomaa. :-D


Vasemmassa kuvassa on siis vielä tuota oranssia sävyä, mut oikeassa kuvassa se on kadonnut ja se on se keltaisuus mikä tukkaan jäi. Huomasin vasta nyt että mulla on aika kovat herut tuossa oikeenpuolimmaisessa kuvassa mut nyt ette kyllä saa välittää siitä oikeesti koska mä en JAKSA ruveta ottaa uutta kuvaa. :-D Tuossa kuitenki on täysin sama valaistus, ikkunasta ei tuu mitään päivänvaloa joka muuttais valaistusta joten näistä kuvista sen parhaiten näkee tuon tukan värieron. Syvästi anteeksi pinkit tissiliivini, ehkä te toivottavasti otatte tän huumorilla.

Muuten, oon ajatellu tehä semmosen kuvapostauksen. Se tarkottaa sitä että laitatte mulle kommenttiboxiin mitä tahansa asioita mistä voisin otan kuvia, ja sit teen niistä kuvista postauksen. Ois niin kiva tehä tää ku monet muutki on tehny. :---D Eli siis mitä tahansa mistä haluutte nähä kuvan siinä postauksessa, niin laittakaa vaan ideoita kommenttiboxii. :------) Toivon että tulee paljo ! Ehkä onnistun saamaan hienojaki kuvia.

7 kommenttia:

  1. kuvaa jotai soittimia? Jos sulla siis on mahollisuus päästä johonki kuvaa niitä :)
    tai sitte jotai tunnelma kuvia ! :D ja yksityiskohtia jostai :)

    VastaaPoista
  2. Kuva sun veljestä:D

    VastaaPoista
  3. Kuvaa sun huoneen paskasimmat nurkat!! :DD

    VastaaPoista
  4. Kerro kuvin, mitkä asiat kiukuttavat ja mitkä taas piristävät :)
    Tai sitten kerro kuvin Sun normaali päivä. :D

    VastaaPoista
  5. Hei vähän hyvin autto toi väri sulla ! Oon ite värjänny just juurikasvun pois Blonden vaalennusine L1++ ja sillä viimeksi värjäsin koko pään.. ja alkaa tää tukka oleen jo aika hamppu ja niiin ohut. : s
    Tänään pitäs taas juurikasvu värjäillä, nii voisin itekki kokeilla tota tuhkanvaaleeta ! : )

    VastaaPoista
  6. kuvaa sun lemppari toppi ja kivoimmat sukat (:

    VastaaPoista
  7. Jonna: joo kannattaa tuota tuhkanvaaleeta kokeilla :) pitäs tehä semmosen keltasettomamman lopputuloksen.... vaikka mulla nyt ei tietenkää ku oli vielä nii oranssi !

    VastaaPoista