Sivut

3.10.2011

Platinum Blonde

Mulla on tässä muutama päivä iskeny hirvee halu hommata itelle ihan platinan vaaleet hiukset. Oon nähny uniaki ! Olihan mulla tosi vaaleet tätä punastaki ennen mut ei niin vaaleet mitä nyt haluaisin. Tässä vähän esimerkkikuvia:










Tossa on semmosia ihania valkosia hiuksia mitä haluaisin ! Ennen tätä punasta mulla oli se sävy enemminki tää:
Eli hieman keltasuutta. Vai mitä sanotte näistä:

Ihana juurikasvu ja pöheikkö.. :D Söpöö. Rusettiki vielä.


Tässä viimesessä kuvassa on ainaki tosi kivan väriset tuosta päältä.

Ja tommosiin vaaleisiin hiuksiin ois niiiiiiiin kiva pelleillä shokkiväreillä kaikkee jännää !! Mut yhy yhy rakastan mun punasia hiuksia :(( Mulle käy aina näin. Vuoteen 2008 asti oli ihan hirvee hinku saada mustat hiukset ja värjäsinki ne, keväällä 2009 piti saada taas vaaleeks ja ne oliki mulla yks ja puolivuotta ja jouluna 2010 oli ihan pakko värjätä punaseks. Siis ihan PAKKO PAKKO PAKKO PAKKO. Ja yleensä meitin sitä värjäämistä jotain kaks tai kolme kuukautta enkä saa uutta ihanaa hiusväriä millään mielestä ja sitte lopulta on pakko päästä värjäämään. :-D Se uus väri on vaan ihan pakko saada. Ja kyllähän mää tiiän että se on se vaalee joka mun päähän parhaiten sopii, mut tää punanen käy myös hirveen hyvin. Ja tää on niin ihana tää mun väri nyt yhyy ;___;; Jossain vaiheessa varmaan taas joudun pilaamaan tän ku haluun taas vaaleet. Vaaleemmat ku ikinä. Tällä kertaa ostaisin hopeashampoota ja Deviantista valkosta shokkiväriä kun siellä on semmostaki. Tarkotettu just vaaleille hiuksille keltasuutta poistamaan. Siellä myydään myös hopeanhohtosta shokkiväriä, ja sitä ku vaaleeseen päähän tunkee niin tulee tämmöset:


Vähänkö siistin väriset !! Poistaa varmaa myös keltasuutta aika tehokkaasti. Ja mun kalpeeseen naamaan kävis hyvin tuo. Yhy Yhy !

Ja värinpoisto tappais varmaan mun hiukset. Ja oon just saanu niin mukavasti kasvatettuaki. Kuitenki latvat menis ihan pilalle ja pitäis sitte taas leikata. :( Mut toisaalta, ainahan ne kasvaa takasi. Mut kuitenkaa en pääse yli siitä että tykkään tästä punasesta päästä, vaikka tommonen hopeanhohtonen ja valkonen hiusväri ois myös aika persoonallinen ja erilainen. En kannata ollenkaan perus valeeta sävyä, se on niin keltanen. Jos vaaleet haluan niin haluan kans tommoset platinat.

6 kommenttia:

  1. aw tommoset kyl sopis sulle! :---) mutta tosiaan värinpoisto on ihan hirveetä tappoo hiuksille:/

    VastaaPoista
  2. iita: sepä se :S Sitähän minä oon saanu kokeaki.... Että jee. Mut pikkuhiljaahan sen blondauksen voi tehä ettei yritä yhen viikonlopun aikana sitä platinan vaaleeta :D

    VastaaPoista
  3. Mullaki on ollu jo kauna aikaa aivan järkyttävä hinku sellaseen vaaleenpunaseen tai viileensiniseen tukkaan, mutta kuinka hirveesti se vaatii työtä saada oranssista sinertävä. HELVETISTI. Ja mun pitäis leikata näitä sen episodin jälkeen aikalailla, joten mietin nyt vielä. Varsinkin, kun päätin rueta kasvattaan näitä :D Taitaa jäädä sekin haaveeksi.

    VastaaPoista
  4. no samaa mietin että mitähän tästäki tulee :D mut toisaalta kunnon hiusoperaatio ois kiva pitkästä aikaa. ja pitäs tietenki blondata ja se pitää tehä aika varovasti koska en halua mun latvoja menettää.... :S

    VastaaPoista
  5. ää nuo niiiiiin sopis sulle!:) ja ollaan sielunkumppaneita, itekki rakastan tätä punasta väriä, ja sillon yritin vaalentaa mut minä ku oon niin kärsimätön nii en jaksanu vaalentaa ja vaalentaa ja vaalentaa nii vejin takas punaseksi....hihi :'D mut nuo todellaki sopis sulle, kannatan värjäämistä.:)

    VastaaPoista
  6. Milla: Kiitos!:)) Vaaleet mulla sopi viimeksiki ihan täydellisesti. Punanenki sopii tosi hyvin kyllä mut kaipaan jotain uutta.... Ja kärsivällisyyttähän tää blondaus tarvii :-D

    VastaaPoista