Sivut

7.10.2011

Löysin bändin nimeltä One Direction. Kiitos Facebook mainostuksesta ! Tietenki mainoksen kuva jossa oli nää söpöt pojat sai mut kiinnostumaan ja ryntäsin Youtubeen. :----D Ja Spotifyhyn tietenkin.

Kyseessä on siis viisihenkinen poikabändi ja pojat on aika nuoria, kolme -93 -syntystä, ysinelonen ja ysiykkönen. Musta on niin omituista että mun ikäset on jo tommosia poptähtiä !! Ja joku Justin Bieberki on mua vaan 5 kuukautta vanhempi. Hullua. Mut takas asiaan, eli kuuntelin tän kivan ja energisen biisin ja voin sanoo että tykkään tästä :) Oon vähän etsinytki jotain ihan uutta bändiä jolla ois ilosta ja energistä musiikkia ja tässä se on ! Tää on ehkä vähän liian poikabändimäinen mun makuun, sais olla vähän rokahtavanmpaa tää setti mut kyllä tää on kivankuulosta näinki :) Ja tämäki on vasta ensimmäinen single, joten levyä vaan odottelemaan.



Ja pakko sanoo et näillä on varmaan jo kivasti hulluja teinityttöfaneja jotka on suorastaan rakastuneita.. Nää pojat on laittoman söpöjä.

6 kommenttia:

  1. hahaha sääki löysit tän!! oon salaa popittanu tätä jo jotain 2kk :DD ja ahh toi pakistanilaistaustanen Zayn.... namnam :D
    itekkään en oikee lämpene tämmösille mutta nyt on kyllä pakko sanoo että tää o jotenki tooosi söpöä.
    sitä paitsi ne osaa laulaakki ihan kohtuudella, mitä nyt oon niitä brittien x factor pätkiä katellu.

    VastaaPoista
  2. eem: niimpä ! Ihanan ilonen tuo niiden uus sinkkuki :) rupesin vaan oottaan niiden levyä joka vois ilmestyä ehkä joskus vähän ajan päästä. ja kyllähän nuo laulaakin osaa ! ehkä siinä livelaulamisessa saattaa olla vähän parantamista mut nuo on niin vasta päätyny julkisuuteen että en tuomitse ! :)

    VastaaPoista
  3. Hyi, nuo on rumia :D ps. justin bieber oikees reunas

    VastaaPoista
  4. Julia: nuo on just söpöjä! no okei ehkä vähä liian kansikuvapoikia mun makuun mut silti... ja tuo on muuten tuossa kuvassa ihan bieberin näkönen :DDD ei oo musiikkivideossa niin näyttäny. mut pääasia et noilla on hauska tuo biisi:)

    VastaaPoista
  5. nää on oikeesti niin söpöjä ! :) ja olivia, sun blogis on ylivoimasesti paras ! tykkään siitä (:

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: kiitos hirveesti! onneks mun blogi miellyttää :)) ei välttämättä kaikki mut ainakin joitaki !

    VastaaPoista