Sivut

16.10.2011

KYSYMYSPOSTAUS

Tässä siis kysymykset joita tuli 39 jos laskin oikein :---) Olis varmaan voinu tulla vielä lisää mut nyt jotenkin vaan haluan tehdä tän. tuo kysymysmäärä on just sopiva ja semmonen määrä minkä varmaan tekin jaksatte hyvin lukea. :---D



Kuinka vanha Janne on?
Janne on mun kanssa saman ikäinen, eli 17 (: Se on mua vähän yli kuukauden vanhempi.


Mistä sait sun ekat lukijat?
Kavereiden kans alettiin miettiin et tehtäs kaikki omat blogit ihan huvikseen. Oon tosi ilonen että tehtiin kaikki omat blogit koska tästä on tullu mulle tosi tärkee harrastus. Ensimmäiset lukijat oliki just näitä kavereita ja tuttuja sillon yks ja puolivuotta sitten. :)

Kuinka kauan ootte ollu Jannen kans?
Ollaan oltu nyt vuosi, 6 kuukautta ja 22 päivää :-D

Mikä on teidän pahin riita? (tai jos ei niin henkilökohtasta, niin mitkä on pahimmat seuraukset, tauko, mykkäkoulu jne.)
Hmm meillä ei mitään ihan hirveitä riitoja oo tainnu koskaan olla enkä oikeen ees muista mistä ollaan riidelty. :D Ja mykkäkouluja meillä ei oo ollu myöskään koska se on vähä lapsellista. Mieluummin kerron Jannelle esimerkiksi et mistä oon vihanen enkä anna sen vaan arvailla. Janneki kertoo aina ihan rehellisesti mikä sitä pännii. Mykkäkoulut on ihan turhia. Taukojakaan meillä ei oo ikinä ollut.


Ootko kokenu fyysista väkivaltaa?
En oo muuten, paitsi äiti on joskus tukistellu sillon ku oon ollu pieni.

Entäpä henkistä?
Juu, koulussa semmoiset ihanaiset fruittaripojat on nimitelly ym kaikkea typerää. :--D En oikeestaan ottanu itteeni koska mua ei ihan oikeesti kiinnostanu. Ne on just niitä ihmisiä jotka ei siedä erilaisuutta ja sitten pitää ruveta ryhmissä haukkumaan ja puhumaan paskaa. Mut ei se vaikuttanu muhun mitenkään, mulla oli paljo kavereita jotka hyväksy mut ja tykkäs musta semmosena ku oon. Mua on myös ihan pienenä ekaluokkalaisena ja eskarissa kiusanneet yhet kaksospojat mut ei sekään vaikuttanu mitenkään. Ne laulo aina jotain tyhmää haukkumalaulua ku menin ohi tai jotain, mut ei mua sillonkaan kiinnostanu eikä tullu paha mieli tai mitään. En vaan välittäny. :-D Sit isompana rupesin vittuilemaan niille takas eikä oo sen jälkeen kuulunu mitään kun ne tajus ettei sillä niiden hommalla oo muhun minkäänlaista vaikutusta.

Mistä sait idean aloittaa bloggailun?
Tähän vastasin jo tuolla aiemmassa kysymyksessä, eli kavereiden kans keksittiin et voitais alkaa kirjottaan blogeja (: Ja meillä kaikilla on blogit edelleen.

Mikä on sun unelma-ammatti?
Hmmmmm. Oon halunnu olla valokuvaaja, poliisi, psykologi tms, ala-asteen opettaja ja mitähän vielä :D Pienenä halusin eläinlääkäriks.

Tärkeimmät ystävät?
Mulle on kaikki mun kaverit yhtä tärkeitä, en mä oikeen osaa alkaa niitä laittamaan järjestykseen (:

Ootko kokenu koulukiusaamista?
Kyllä. Tähänkin vastasin tuolla aiemmin tarkemmin (:

Ootko itse ollu kiusaaja?
En oo ikinä kiusannu ketään enkä muutenkaan tykkää sanoo pahasti ikinä kenellekään. En vaan pysty siihen, oon liian kiltti :-D En oo ikinä haukkunu Janneakaan tai ollu sille ilkee.

Yläaste vai lukio? Kummassa paremmat opet?
Lukio ehdottomasti ja siellä on myös paremmat ja pätevämmät opettajat. Yläasteellaki on hyviä opettajia mut aika moni siellä on vähä pihalla. :----D Ja muutenki ne yläasteen jutut on aika jänniä... Lukiossa on paljo enemmän järkeä.

Millaista Ylivieskassa on asua?
Mukavaa (: Tää on just sopivan kokoinen, en tykkäis asua semmosessa isossa kaupungissa ja ois semmosessa minipaikassakin aika nihkeetä asua. Tää on just kivan kokonen. Välillä mua vaan ärsyttää ne ihmiset joita täällä on.

Mitä pelkäät?
Tällä hetkellä kun mun perhe ja läheiset kohtas tän surun kun mun pappa kuoli, niin oon alkanu pelkäämään ja ajattelemaan tulevaisuutta ja sitä että menetän vielä joskus mun äidin ja isän ja mummun ja kaikki nää vanhemmat. Mut lohduttaudun sillä että se on normaalia ja kaikki kokee joskus sen kun ne jotka sut on kasvattanu ja ne jotka susta on tehny sen mitä oot, lähtee joskus pois ihan kaikilta muiltakin. Pelkään myös jostain kumman syystä pimeää ja semmosia pitkäjalkasia lukkeja, ja ampiaisia ! Muut ötökät ei pelota :-D En myö

Paras maa? (ei Suomi)
Hmm pakko sanoa et tykkäsin hirveesti Saksasta sillon kun käytiin siellä :) Kyllä toi Ranskakin oli ihana, Pariisissahan me käytiin nytten kesällä.

Lempiblogit?
Hmm tähän en osaa sanoa mitään, mulla on tosi paljon blogeja mistä tykkään hirveesti :-D Voisin tehä joskus tähän liittyvän postauksen. Esim semmosen että kaikki lukijat saa esitellä oman bloginsa ja sitten kattelen niitä ja päätän mistä tykkäsin eniten ja teen niistä sitten erillisen postauksen. Tää vähän vaatis sitä että pitäis mainostaa, olis kiva saada muualtakin uusia blogeja tietoon.

Inhottavin piirre ihmisessä?
Hmmm... Kaksinaamaisuus on varmaan yks pahimmista. Sitten myös semmonen itsekkyys ja omaan napaan tuijottaminen.

Entä ihanin?
Huumoritajuisuus ja positiivisuus ja semmonen empaattisuus (: Vakavista ihmisistä en tykkää kauheesti, musta on kivaa olla semmosten kanssa jotka nauraa paljo! Onneks niitä on paljo.

Kuinka tutustuit sun poikkiksen kans?
Me tutustuttiin Keiskossa eli isoskoulutuksessa (:

Mihin haluaisit matkustaa?
Haluaisin käydä New Yorkissa ja Los Angelesissa ja Vegasissa ja Kaliforniassa ja vaikka missä Pohjois-Amerikassa koska kyllä elämän aikana pitää päästä Euroopan ulkopuolelleki ja nuo on semmosia paikkoja joissa ois oikeesti niiiiin hienoo käydä. Ja tuolla idässä päin olis kiva käydä Japanissa ja Thaimaassa :)

Ootko ollu ulkomailla?
Juu, oon käyny aika monessa paikassa... Kreetalla ja Saksassa oon käyny kahdesti, sit muita on Ruotsi, Tanska, Viro, Ranska, Iso-Britannia, Italia, Kypros joka kuuluu Kreikalle ja Madeira joka kuuluu Portugalille. Muualla en oo varmaan käyny. Mut kyllä tuossa on jo aika paljo ku jotku ei kuitenkaan oo käyny ikinä missään. Mulla on ollu hyvä tuuri koska mun äiti vaan tykkää matkustella.

Mitä haluat tehdä isona, haaveammatti?
Tähänkin oon vastannut ylempänä :)

Mitä musaa kuuntelet?
Hmm tosi paljon laidasta laitaan eli en osaa oikeen sanoa. :-D

Mitkä on sun suosikkivaatteet?
Jos mun vaatekaapista pitää valita niin hmmm... Ainakin mun leopardisukkikset ja muutenki tykkään sukkahousuista ja leggareista. Skottiruutuinen hame on myös mulle tärkee, sit semmonen turkoosinvihreä seepraraitanen huppari jolla on tunnearvoo, sitte semmonen uus pallokuvioinen älysöpö paituli jonka sain ihan vasta Sonjalta ja ehdottomasti mun leopardikuvioiset farkut. Ja sit on vielä Jannen antama ruutuhuppari jossa on valkosia, mustia, turkooseja ja pinkkejä ruutuja :) Tossa nyt ainakin niitä tärkeimpiä :-D

Mitä ostaisit jos saisit 50 000 € ?
No no... Tietysti vaatteita ja meikkejä. Ramppaisin kirppiksillä koko ajan. Sit varmaan auttaisin Jannea aika paljon sen kämpän kans ja voisin lahjottaa äitille tuosta summasta puolet. Haluaisin antaa myös johonki tärkeeseen hyväntekeväisyyteen ! Ja sitte veisin mun kavereita syömään :D Ja ostaisin JÄRKKÄRIN ja Jannelle uuden sohvan koska se vanha on ihan hirvee.

Ottaisitko ennemmin kissan vai koiran?
Kissan koska tykkään niistä vaan enemmän :) Koiraki kuuluu mun lempieläimiin heti kissan jälkeen ja haluaisin myös semmosen joskus ja varmasti otankin mut jos pitää valita niin kyllä se on se kissa. Mut jos meijän pitäs joskus hamassa tulevaisuudessa Jannen kans valita noista jompikumpi niin sitte kallistuihin koiraan koska tiiän että Janne tykkää niistä niin paljon enemmän kun kissoista, ja mäki tykkään hirveesti niistä koirista kuitenki niin eiköhän me se koira otettais :D Ja muutenkin Janne haluais nyt koiran. Tällä hetkellä ei kuitenkaan mihinkään yksiöön oikeen kannata ottaa, että joskus ihan tulevaisuudessa isommassa kämpässä jos vielä ollaan pysytty yhessä.

Mikä on sun lempiaine koulussa?
Psykologia biologia historia ja kuvis ja musiikki on myös kivaisaa :) Matikka ja kielet on perseestä.

Kuka on sun suurin idoli?
Ei mulla oikeen oo ! Jos joku julkkis pitää sanoo niin hmmmm pakko sanoa että ihailen Paramoren Hayleytä aika suuresti koska sillä on ihana tyyli ja mikä parasta, sen ei tarvi myydä Paramoren musiikkia seksillä, eli se pukeutuu "siveellisesti" eikä tanssi musiikkivideoissa puolialasti :----D Arvostan. Gaga on myös aika ihailtu koska se uskaltaa olla just semmonen mikä se on ja se on niin massasta poikkeava. Tosin sen uusin tuotanto on vähän enemmän massaa mitä ensimmäinen albumi mut tykkään siitä silti. Gagalla on kuitenki se ah niin ihana piirre että jokaikisessä musiikkivideossa pitää suurinpiirtein hyppiä alasti. Born this way-musiikkivideoki kohahdutti mua kun siinä ei tapahtunu mitään muuta ku alusvaatteissa olevat ihmiset hyppi ja pomppi pitkin kameran alaa. Jee. -.- Mut Judas-video oli jo paljo parempi. Siinä oli tarina. Oho tulipa tästä romaani taas. :-D

Mihin haluaisit sitten tulevaisuudessa muuttaa?
Tää on vaikee ! Haluaisin varmaan pysyä ihan täällä Ylivieskassa mut jossain vaiheessa pitää varmaan ehkä muutta jonneki muualle opiskelujen perässä, mut varmaan palaan sitten aika varmasti takas tänne.

Mihin aijot jatkaa lukion jälkeen?
Ei mitään hajua ! Voisin hakee poliisikouluun olikohan se nyt Tampereella, mut koska mulla on huono näkö niin en voi päästä poliisiks ennen ku teen silmäleikkauksen. Ja sen muuten haluaisin joskus tehdä.

Haluatko tulevaisuudessa lapsia? Jos haluat niin monta?
En oikeen osaa päättää :-D Varmaankin joo, ja kaks lasta ois ihan kiva määrä :)

Pidätkö lapsista?
Ne on ihania♥ Toki riippuu lapsesta myös aika paljo.

Onko lähipiirissäsi pieniä/nuoria lapsia?
Mun tädillä on 7-vuotias tyttö ja sit mun pikkusisko on nyt 10 eikä sekään oo kohta enään niin lapsi niin että ei oikeen ole.

Miksi aloitit bloggaamisen?
Hmmm.. Kai se oli vaan semmoista kokeilua et millasta tää on :) Kannatti kokeilla, en oo koskaan lopettanu bloggaamista, pitäny taukoo tai tehny uutta blogia ja poistanu vanhaa. Mulla on ollu aina tää sama.

3 lempiblogia?
Hmm no voisin mä nyt varmaan ettiä tuolta ne mitkä on kivoimmat ja laittaa tähän :D Eli:

http://jackmaterialist.blogspot.com/
http://inmyparis.blogspot.com/
http://mdreamon.blogspot.com/
http://pictureputtonen.blogspot.com/2011/10/back-in-business.html
http://read-more-of-me.blogspot.com/
http://jjjennan.blogspot.com/

Mun perusteet on yksinkertaisesti ne, että oon lukenu osaa näistä tosi kauan ja sen takia kiintyny niihin ja sitten kun sitä postausta tulee usein. On paljon muitakin tärkeitä blogeja joista tykkään hirveesti mut en jaksanu kaivella enempää :D Tässäkin tuli nyt useempi kun kolme.. Blogimainostusta, mutta ehkä se ei haittaa ketään :)

Mikä on sun suosikkibändi?
Tällä hetkellä parhaat on Paramore, Nickelback, Lady Gaga, Happoradio (joka muuten tulee Oulaisiin ens kuussa ja pakko päästä sinne) ja sitten oon kuunnellu myös Tokio Hotelia tosi kauan mut niiltä ei nyt oo tullu mitään uutta musiikkia kahteen vuoteen etten pistä sitä nyt tähän. Ja muutenkin siinä uusimmassa levyssä oli tyyli muuttunu niin paljon ja menny ehkä hitusen liikaa massamusiikin puolelle mut kyllä se levy oli silti hyvä. Se levyn teema näky vähän liian selvästi ja kaikki kappaleetki heijasti sitä ja itse musiikkiki meni aika paljon teeman mukana :D Että sitä vanhaa TH:ta takaisin kiitos. Meni liian showksi näiden viimesimmät keikat joista yks oli Helsingissä yks ja puolivuotta sitten jossa olin myös ite, mutta keikka oli silti kiva. Mut liika on liikaa ! Musta on vaan kivaa et bändi on lavalla ja laulaa ja soittaa ja ottaa yleisön mukaan täysillä eikä mitään ylimääräsiä siihen kiitos. Niinku viimeks Bill ilmesty sieltä munasta ja sitten sinne ilmesty se moottoripyörä ja muutenki Bill oli pukeutunu johonki ihmeellisen metallikasaan :DDDD

Entä suosikkibiisi siltä bändiltä?
Paramorelta suosikkibiisi vois olla vaikka Decode, koska se on vaan niin jäätävä ja siisti ja Hayleyn ääni on upee korkeissa kohdissa. Gagalta tällä hetkellä You and I joka löytyy uudelta levyltä ja noista muista bändeistä en oikeesti osaa sanoa. :D

Lempiväri kynsilakoista? 
Turkoosi !

Millon otat ton koodijutun näistä kommenteista vittuun :DD ?
Itse asiassa en oo huomannu ikinä et sen vois ottaa pois, oon toki tajunnu sen et joillaki sitä ei oo ja joillaki on :D Mut nyt sitten menin ottamaan sen pois ku tajusin et herranjestas eihän sillä mitään tee, ja muutenkin muutin tuota kommenttihommaa. En tiiä onko joku huomannu mut kun painatte sitä "kommentit" -kohta niin avautuu uus pieni ikkuna jossa ne kommentit on :) Ja siinä kun rullaa alas niin löytyy se kommenttiboxi johon voi ite kirjottaa. En oo myöskään ikinä laittanu niin että tarkistaisin kaikki kommentit ennen julkasua. En oo myöskään ikinä poistanu kenenkään kommentteja. Joten kaikkien kommentit on ja pysyy täällä, ihan sama miten lapsellista tekstiä sieltä tulee. :----DD

Tämä oli tässä, kiitos kysymyksistä ja tätä oli tosi kivaa tehä :) Jos joku ois halunnu vielä kysyä jotain, niin kysy ihmeessä koska tein tän nyt vähän äkkiä, ilman muuta voin vielä julkaista jotain kysymyksiä jos jollakin on jotain mielessä. :D

2 kommenttia: