Sivut

6.10.2011

H&M

Tänään saapui Ylivieskan Postiin mun ja Sarin H&M -tilaus ja käytiinki hakee se :) Tässä nyt loppujen lopuks ne mitä pidin:


Tosi hienoo :---D Ne kaikki topit jotka tilasin oli huonoja, koska niistä näky läpi. Ne menee siis palautukseen. Mulle tuli myös sen luomiväripaletin sijasta tuommonen toinen kynsilakka, mut tumman violetti. Että jeejee.. Sekin vaihtoon että saan oikean tuotteen itelleni. Tuon koristetyynynpäällisen olin lisänny joskus siihen tilaukseen kun se oli alennuksessa 4,95 € ja niin nätti! Ja sen sinisen Hello Kitty-paidan jätin sitten pois kun tuntu etten tarviskaan sitä... Näitä tyynyjä nyt enemmän haikeilen, nyt alkaa olla nättiä mun sängyllä. Tyynyjä ei oo ikinä liikaa ! Eli nämä ja sitten se luomiväripaketti joka joskus tulee, ovatkin sitten mun ainoot tilaukset. :-D Mut oon tyytyväinen, tuo lakkakin makso vaan 0,95 €. Mietin eka et vaihtaisinko ne topit johonkin muuhun kivempaan, mut päätin sitte antaa olla. Säästän sen avulla vähä yli 11 € (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti