Sivut

21.10.2011

Leikkasin hiukset !

Olisitte nähneet mun hiukset aamulla. Ne oli H-I-R-V-E-E-T ja ne oli ihan hamppua ja kuivat ja lensi. Joten oon lintsannu tänään ja leikannu mun tukkaa ja kaikkea jännää... Oon tyhmä. Mutta näistä hiuksista tuli kivaisat. :)



Ei ollu aluks tarkotus leikata noin paljon, mut oli pakko, koska nää oli oikeesti niin kuivat sieltä latvoista. Ja leikkasin mä muualtaki. Nyt sitte hommaan nuo jotenki valkosiks noi hiukset ja sitten ku nää on valmiit niin aaah ihanaa mut ei enää ikinä tarvi värjätä latvoja ja mun hiukset on muutenki tästä lähtien pehmeet ja terveet eikä semmonen hamppukasa♥ Laitoin noita muuten vähä tollee kikkaralle latvoista, tai no oikeestaan vaan "kiersin" niitä vähän tolleen. :-D

14 kommenttia:

  1. Näytät jo viisikymppiseltä.

    VastaaPoista
  2. ihanat <3 käsitinkö oikein, että leikkasit nuo ihan ite? (: miten sait noin hyvän lopputuloksen?

    VastaaPoista
  3. O_O sunhan piti kasvattaa niitä :o?

    VastaaPoista
  4. Sun kulmakarvat on aivan järkyttävät. kasvattaisit omat tai opettelisit kunnolla piirtämään... :s

    VastaaPoista
  5. Ano: voi kiitos:D luulin että niillä ois vähä enemmän ryppyjä.

    Anonyymi: joo leikkasin ite ja ihan hyvinhän nuo onnistu :) kiitos!

    Julia: no ei oo mitää mieltä yrittää kasvattaa semmosta hamppukasaa :) ne latvat oli ihan hirveet ja itse asiassa enemmänki ku latvat.

    Anonyymi: Hei kiitos vaan :))) kyllähän mää tossa iteki katoin ettei nyt oikeen tää nää kulmat onnistu mut mun kynä on aika lopussa:) JA MULLA ON KYLLÄ OMAT KULMAKARVAT. ja piirrän sillä kynällä ihan niiden kulmakarvojen päälle. mut tuuheet kulmat mulla ei oo koska oon niin vaalee. että anteeksi vaan hirveesti jos haittaa ettei mun kulmat oo tässä postauksessa täydelliset :D:D huvittaa.

    VastaaPoista
  6. Huvittaa nuo kommentit, tollasta ikävää piikittelyä... Aika raukkamaista, ettei omana itsenä uskalla tulla sanomaan :D

    Ja munki mielestä on parempi vaan lyhyt tukka ku pitkäja hampputukka, se on aivan kamalan näkönen! Ja hyväthän niistä tuli :)

    VastaaPoista
  7. vähän kivat tuli :--)

    VastaaPoista
  8. Vähänkö kivat nuot hiukset!! soppii sulle tosi hyvi: ) ja leikkasikko tosiaan ite? vähä oot taitava!!

    VastaaPoista
  9. olin aluks ku katoin hallintapaneelia ja sun tätä bloggausta, että oot leikannu tukanoo;; ! olin että mitä, mutta kun tarkemmin tulee kattoo, ni sopii sulle tosi hyvin ::)! sekä pitkät ja lyhyet ja oot muute tosinätti ::)! sun blogi on yks parhaimmista ::D !

    VastaaPoista
  10. Kiitos tosi paljon kaikille !! piristi kommentit kummasti tätä harmaata aamua :)) oon ollu eilisestä illasta vähän surullinen jostain kumman syystä ja aamulla olo oli ihan samanlainen. nyt sain kuitenkin valoa tähän päivään :)) joten kiitos kaikille kehuista! :))

    VastaaPoista
  11. oaaa, rakastan sun silmiä ! ;________;

    VastaaPoista
  12. huui miten uskalsit ?! tai siis siitähän lähti vaikka kui paljo tuota tukkkkkaaaa ! mutta kyllä noi sopii ja varsinki ku noi on tollaset pöyhkeet :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymit: kiitos kummallekin! :) Ja tuota noin oon niin paljo leikellu tuota mun tukkaa että kyllä uskallan jo leikata enemmänki :D ja ku kampaajat meinaa aina ottaa liikaa.. ite ku leikkaa nii tulee ainaki semmoset ku haluaa. tietenki takaa on hankalempi leikata..

    VastaaPoista