Sivut

7.10.2011

Tresemmen hiusnaamio

Pakko tulla tänne mainostamaan tätä mun ostamaa uutta Tresemmen hiusnaamiota. Täähän on siis tarkoitettu "erittäin kuiville ja hauraille hiuksille" niinkuin purkissa lukee. Mukana tuli tuo shampoo myös jota en oo vielä ehtiny kokeileen. Toivon että tuo on just semmoista hellävaraista shampoota niin ei hiukset siitä pesemisestä kärsi.


Eilen ja tänään oon tuota naamiota käyttäny ja todella hyvä on. Ja mulla kun on vielä entistä kuivemmat nämä mun latvat blondauksen jäliltä, eikä nää oo muutenkaan ollu hyvässä kunnossa varmaan kahteen kolmeen vuoteen. Tietenki nää ylimmät ja lyhyemmät hiukset on huomattavasti paremmassa jamassa. Tän hiusnaamion jälkeen on kyllä pehmeämmät, huomaa eron. :) Tuntuu että myös latvat on nyt paremmat. Leikkasin ihan ihan pikkusen tuolta ihan latvoista jotka oli ihan kuivat. lähti niin minimaalisen vähä ettei sitä todellakaan huomaa. :-D Kyllä nää latvat silti on kuivahkot vielä.

Mut jos tuota naamiota alan nyt käyttään ihan todenteolla vaikka huomennakin taas, niin ei mee varmaan kauaa kun uskallan laittaa taas sitä vaaleeta väriä tähän tukkaan. Hopeashampoo ei tähän oranssiin tukkaan oo auttanu oikeestaan mut se nyt oli arvattavissa. :--D Eiköhän se tepsi sitten kun on oikeesti vaaleet/keltaset hiukset ja käyttää joka pesukerralla useemmin, niin alkaa vaikuttamaan.

Mun nuha on vieläki järkyttävä ja yskittää niin hirveesti... Lämpöökin on taas ollu nytten illalla, voi huoh oikiasti ! Tulis nyt kunnolla se tauti, tää on niin perseestä tää ollakko vai eikö olla -homma. Ja huomenna alkaa vanhojen tanssit ja mun on ehkä melkeen pakko mennä sinne sitten.. Alkaa koulun jälkeen eli puoli kolmelta. Hitsi vieköön... Eikä mulla oo paria ja just siks sinne ois mentävä niin näkee ketä parittomia muita sinne tulee. Toivottavasti en oo nyt ihan järkyttävässä kunnossa huomenna. Mun ei tee yhtään mieli nukkua kun se on kuitenki taas sitä samaa helvettiä ku viime yönäki. Yskin vähintään yö kahteen asti. Nytki on kello jo yli puolen yön eikä väsytä... Huhhuijjaa onneks tulee viikonloppu niin saan lepäillä kunnolla tän taudin pois. Ja toivottavasti tää yskä lähtee !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti