Sivut

11.10.2011

Koulukuvat tuli !

Oli tullu koulukuvat postissa. Ja voin sanoa että aika paljo muokattu tuota mun kuvaa. :DD

Näin tän kuvan sen jälkeen ku se otettiin ja jotain tälle on tehty. Ainaki silmiä tummennettu aika paljo ja sitten tuota tukkaa. Se oli paljo oranssimpi siinä alkuperäsessä kuvassa! Muistaakseni ainaki. Ja mun mielestä mulla ei oo missään vaiheesas ollu noin pitkä tukka joten öö?? :D Mut ehkä mulla sitte on ollu, koska eikai kuitenkaan hiuksia alettas niin paljon muokkaamaan? Ja tässähän on tosiaan ne hiukset ennen sitä mun leikkausoperaatiota ja on kyllä huisin pitkät tuo kerrokset.... Onneks leikkasin.

Tässä nyt tää luokkakuvaki josta poistin kaikkien naamat :-D Musta tuntuu että mun vaatteet jotenki erottuu..

Tänään oli päällä tämmöistä:
Tuima :(

6 kommenttia:

  1. ihana tuo "tarrakuva" :D

    aika outoa jos tuota ois muokattu, kun eihän koulukuvia yleensä muokata... tai no ainakaan varmaan huomattavasti... 0_o

    sulle passaa niin tajuttoman hyvin punaset hiukset, miks blondaat? en käsitä :D

    VastaaPoista
  2. vähä nätti koulukuva :--)

    VastaaPoista
  3. miten kenelläkään onnistuu koulukuvat noi hyvin???+ tää ei oo reilua :-D ja mullaki koulukuvissa näyttää aina hiukset iha erivärisiltä ku ne oikeesti on. Oon kyl aina kelannu et se on hassu valotus mutta voi olla että sitä kuvaa on sitte vähän muokattukki :-D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: No öö varmaan siksi blondaan kun oon vähän kyllästyny tähän punaiseen ku haluan tehä jotain radikaalia pitkästä aikaa :) Ja kyllä kaikki on sanonu että se vaalea väri sopii mulle parhaiten, vaikka kyl toi punanenki sopii tosi hyvin :) Ja kyllähän koulukuvia ja ylioppilaskuvia ja kaikkia tämmösiäki muokataan, ihovirheitä poistetaan ja semmosta. Ja kyllä tuota mun hiustenväriäki oli muokattu :O Tarkistin mun kuvakansioista tästä koneelta et millanen se mun tukka oli noihin samoihin aikoihin ja huomattavasti oranssimpi oli!

    iita: kiiitos!:))

    oona-iina: Jep kyllähän nuo muokkaa noita ! Että näyttäis paremmalta sitte ja just kaikkia ihovirheitäki korjataa. :D Ja ihmee hyvin tosiaa mulla onnistu tän vuoden kuva, viime vuosi oli ihan järkyttävä sekä ryhmäkuvan että yksityiskuva osalta :'D

    VastaaPoista
  5. Tässä lukiessani kysyin siskoltani (joka on siis media-assistentti), että muokataanko koulukuvia? & jos muokataan niin miten. Hän sanoin että valostusta ja kontrastia voidaan säätää, jotta kuva ei olisi liian kirkas tai mutta semmoista. joten silmiesi & hiustesi väri saattaa johtua hyvin siitä. Ja hiustesi pituus on samanlainen molemmissa kuvissa, joten en kovin usko että sitä olisi muokattu sen enempää. mutta olet kyllä todella kaunis ! (:

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Voi kiitos! :)) tuota ajattelin et ainakin sitä kontrastia ja kirkkautta säädetty mut kai tuo tukanväri meni noin tummaks sen kontrastin takia :oo aika jännä !

    VastaaPoista