Sivut

31.10.2011

Hiuksiaaa

Heheh en voi ku nauraa mun hiuksille :-----D Vaalennus on onnistunu hyvin ja hiukset on pysyny hyvinä joten oon tyytyväinen. Hopeashampooki on suht hyvin toiminu, paitsi että se ei poista keltasuutta kaikista hiusten kohdista.


Elikkäs sen blondauksen jälkeenhän jonka sillon joskus viime viikolla tein, sain tommoset kivat pääsiäistipun väriset hiukset. Alemmassa kuvassa oon käyttäny hopeashampoota kerran ja keltasuus lähti huomattavasti. Harmi vaan ettei se tuosta kuvasta näy ku mun kamera ei nyt oikeen osaa tätä mun hiusväriä tallentaa semmosena ku se on.. Joten nää kuvat vähän valehtelee.

Nyt sitten kun oon enemmänkin näitä hiuksia hopeashampoolla pessy, niin tulos on tämä:


Sori tää alempi kuva ku ei saa niin selvää, mut oli pakko ottaa tämmönen hehe teineilykuva kaihtimien varjojen kans :--D Mutta siis, osasta hiuksista tukka on melkeen harmaa ja jopa vähän lilaan vivahtava, ja sitten esim etuhiuksiin tällä hopeashampoolla ei tunnu olevan enää mitään vaikutusta. Eli todella mielenkiintoiset hiukset on nyt ja mietinkin et mitä on tehtävä. :D Aattelin mennä kampaamosta ostamaan jotain sellasta platinanväristä sävytettä tai "shokkiväriä", joka sen keltasuuden poiston lisäks antais uudenlaista platinan väristä pigmenttiä. Hohhoijjaa.... Mut voin sanoa etten oo missään vaiheessa tylsistyny näiden mun hiusten kans :---D Oikeestaan kivaa ku saa tapella oikeen kunnolla, musta on niin kivaa yrittää saada hiuksiin joku tietty sävy. Sitten mulle varmaan tulee tylsää taas jossain vaiheessa kun oon saanu tän kuontalon siihen platinaan mihin pyrin. Sinne ei enään oo hirveesti matkaa, ainakaan jos ottaisin vielä yhen blondauksen sillä samalla värillä millä viimeksikin värjäsin. Se oli tosi hyvää, mut yritän sitä kunnon värjäystä nyt välttää viimeseen asti ettei hiusten kunto ala taas huonota. Voi kyllä olla että sitä kestoväriä on pakko vielä laittaa, mut eka haluan koittaa noita shokkivärejä. Myös Cybershopissa olis platinan vaaleaa shokkiväriä, mut haluaisin kokeilla noita kampaamon tuotteita kuitenki. Luulis niiden olevan laadukkaampia :) Mulle voi antaa vinkkejä jos jotain keksitte tai tiedätte !

4 kommenttia:

  1. Mun on pakko sanoo, sul on IHANAT silmät :D
    ja noi sun hiukset on toosi... erikoisen väriset, mut just siistit, mä ainaki tykkään siit mikä on siel aika 'ylhääl' tai siel, just se lila-valkoinen tai se xd en oo hyvä selittää, toivottavasti kummiski hiffasit :D

    VastaaPoista
  2. Saara: hiffasin hyvin! :)) ja se on just aika hyvän värinen tuolta päältä. vähän kyllä mummoharmaampi, ainakin koulun valoissa väri näyttää hirveeltä ja hiiren harmaalta... Luonnonvalossa on paremman näköinen. Mut monesti on niin että koulun ja kauppojen loisteputkivalojen alla ei kenenkään hiukset pääse oikeuksiinsa :D ja nyt mun pitäis vaan saada kaikki keltaisetki kohdat samanvärisiks kun on tuolta päältä.

    VastaaPoista
  3. mee ihan kampaajalle ja anna sen tehä toi homma loppuu, ei tosta varmaan saa ite oikeen selvyyttä enää.

    VastaaPoista
  4. meri: menisin kyllä, mut mulla ei oo todellakaan rahaa semmoseen :// ja äiti ei varsinkaan maksa. ja veikkaan että saan tän hyväks ku vielä värjään ite, tää tukka on kuitenki vaalentunu koko aika niin hyvin :D ja nää etuhiukset on oikeestaan vaan ongelmana. ja kampaajalle ei oo mahollisuutta värjäykseen niin pakko se on yksin tehä.

    VastaaPoista