Sivut

5.10.2011

Tukkaa!

Laitoin siis sen värinpoiston tänään ja oon yllättyny että sain jopa näinkin vaaleen lopputuloksen. Aattelin et jäis paljo tummemman oranssiks :D Hyvä näin. Tässä ennen ja jälkeen kuvat:


Hehe kyllä tuo punanen on vähän nätimmän näkönen :---D Mut tuossa ei oikeen kunnolla näy tuo sävy tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa, pitää ottaa huomenna uus kuva koulun jälkeen päivänvalolla. Niinkun tuo vasen kuvaki on otettu. Kyllähän nää latvat vähän kuivahti, nyt pitää sitte käyttää ihan kunnolla sitä uutta hiusnaamiota. Pelkään et joudun leikkaamaan nuo hiukset. :( Mut en tosin pidä sitä niin vakavanakaan jos on vähän kuivat latvat. Kunhan ne ei oo semmosta kuminauhaa niinku sillon joskus oli ne blondit.

Tässä vielä se mikä mulla on tähtäimessä:
Tähän on vielä NIIIIIN pitkä matka... Kärsivällisyys palkitaan.

10 kommenttia:

  1. Siitä valkosesta on hyvä sitte lähtä värjäämään mitä ikinä haluaa :D

    VastaaPoista
  2. Julia: hehee niimpoä :DD etuhiukset joka viikko eriväriset.

    hilija: niimpä! ja nää on itseasiassa vähä enemmän keltasemmat vielä mitä tossa näkyy :))

    VastaaPoista
  3. mun mielestä punanen passas sulle niin älyttömän hyvin ja nyt laitat hiukses massa blondiksi 0_0

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: EN ole laittamassa niitä massablondiksi :) Jos et oo lukenu niin oon laittamassa näitä platinablondiksi, semmoseksi hopeankuultaviksi. Ja ne ei ainakaan mun mielestä oo massaa ! Semmoset perus vaaleet hiukset on, ja semmosia en halua. Mut kyllä tuo punanen tukkaki oli aika monella jo :(

    VastaaPoista
  5. Niin ja aijon tietenki myös laittaa niihin piristystä kaiken maailman shokkiväreillä sit kun nää on kunnolla vaaleet !

    VastaaPoista
  6. samaa mieltä ton punasen värin kanssa, ku jokasel meinaa olla nykyään punane fleda :/

    mä voin helposti kuvitella tollaset hopeisen väriset hiukset :)

    VastaaPoista
  7. Gisei: joo se on jotenki nyt niin hottia ku on punanen fleda ! mut tommoset platinablondit hopeiset hiukset ei tuu vastaan joka ihmisellä :) ja musta tuntuu ettei nykyää blondit oo ees muodissa, niin että hyvä näin. :---D ja vielä kaikkee ihanaa shokkivärihömpötystä siihen♥

    VastaaPoista
  8. Yllättävän tasaisesti lähti tuo punanen. Yleensä tulee keltasta tyveen, oranssit pituudet ja vaaleenruskeet latvat :D

    VastaaPoista
  9. Meeri: sanoppa muuta ! mulla on vaan tää hius niin helposti vaalentuvaa. Jannella meillä ei se blonduas onnistu sitten millään ! Mulla oli kasilla mustat ja värjäsin blondiksi ja tulos oli samanlainen, ei jääny latvat yhtään tummiksi. Oon niin ilonen että se on mulla näin helppoo, monilla jää latvat ihan tummiksi ja se vaalentaminen on yhtä helvettiä... Pitää vielä koittaa tuota Jannen tukkaa, seuraavan kerran ku ostan blondin värin niin loput siitä purkista vois laittaa Jannelle.

    VastaaPoista