Sivut

20.10.2011

Heiputi heipati

Ette ikinä arvaa mihin mulla nyt on himot :-----D Haluan olkamittaset hiukset ! Minä olkamittaset hiukset ku oon niin kauan halunnu pitkän tukan? Joo, piirsin vähän kuvia:


Tosi taiteellisia vai mitä? Joo ei nyt ollu tarkotus mitää taideteoksia tehä ja sen huomaa. Mut kuitenki, ois kiva tommonen lyhyempi tukka, samanlainen ku mulle leikattii heti seiskaluokan jälkeen :) Muistan miten ihanan kevyt ja helppo se oli ja tosi söpö. Varsinki ku teki tuommoset suloset pompulat sivuille:) Saparotko ne on? Ja sitte ois kiva hankkia semmoset hiustenpidennykset Cybershopista ku sinne oli tullu semmosia tosi vaaleen blondeja, kolmekymppiä ois hinta niillä tekokuitusilla. En kuitenkaa vihtis ruveta mitää aitoja hommaa, maksaa.... Niin että sitte ku haluaa niin vois olla pitkähiuksinen :) Vaihtelua. Ja tuon pinkin etutukan haluan tehä sit ku nää on kunnolla vaaleet. Ja äiti itseasiassa pakottais mut muutenki parturiin hautajaisten takia..



Eilen illalla Trendi + leivät + kuuma kaakao = ♥
Tyksin tuosta kaakaokuvasta, se on söpö.

Ja sitten vähä surullisempi aihe... Papastahan tietenkin puhun, koska olo on niin haikee ja surullinen. Voin nyt sanoa että oon nähny kuolleen ihmisen. Mutta on pakko sanoo sekin et olo tuntu niin helpottuneelta ku sai nähä papan arkussa ja valkosissa peitteissä viimesen kerran. En oo ikinä kokenu vastaavaa eikä se kyllä tavallaan kivaltakaan tuntunu. En voinu uskoo että siinä mun pappa on, ja siinä se tulee olemaan nyt sitten tästä lähtien vuosien ajan. Mulla oli koko ajan semmonen tunne että "nouse nyt helvetti siitä ja tuu takas tänne meidän kanssa!!!" ja mun tädillä oli just sama tunne kun puhuttiin tästä. Ei sitä voi oikeen enää ymmärtää, että siinä se mun pappa on, mut pelkkä tyhjä kuori vaan. Papan sielu oli jossain muualla. Vaikka oon kyllä varma että siellä se oli enkelina ja itki meidän kans yhessä. Mut pappa näytti siinä levolliselta ja onnelliselta silmät kiinni, se näytti nukkuvan. Mut kyllä se suurin tunne mulla ainakin oli se, ettei tää voi olla totta. Vastahan se vielä käveli ja puhu ja oli suht hyvässä kunnossa, ja nyt se on tässä makaamassa. Mutta henki ei enään pihissy sisällä, oli vaan se ruumis.

Mut oon ihan varma että sitten ku kuolen niin nään taas papan sitten ku kuolen iteki. Oon ihan varma että on kuoleman jälkeistä elämää, koska yksinkertasesti mulla on semmosesta niin paljo omakohtasia kokemuksia ! Saatte sanoo mua psykopaatiksi ja vaikka miksi mut puhun nyt ihan totta :D Itseasiassa voisin kertoo siitä vähän tarkemminki. Eli mun kummitäti osaa tehä reiki-hoitoja. Monet luulee että se on jotain yliluonnollista mut ei se mitään semmosta oo. Googlettakaa te jotka ette oo kuullu jos tää vaan kiinnostaa :) Mutta kuitenkin, sillon tunsin käsissä nostetta ja mulle tuli hirveen surullinen olo, mulle tuli kauheen kuuma ja outo olo. Täti sitten kerto että enkeleitä oli mukana siinä ja ne yritti nostaa mun käsiä. Kuulostaa hullulta munkin mielestä mut minkä takia mun käsissä sitten tuntu se noste? :D Ja sitte on tietenki sitä kamalampaa juttua ku Jannen entisessä asunnossa missä se asu äitinsä kans niin oli hirveetä kummittelua. Oon tehny siitä postauksen noin vuosi sitten, siihen pääsee tästä. Ja tolla mun kummitädillähän on jotain ihmeellisiä lahjoja, koska se pystyy aistimaan kaikkea jännää. Ja just samana päivänä kun pappa kuoli niin tän mun tädin lapsi sano että "tuossa oli Elisabet-mummu!" kun se oli nähny sen siinä huoneessa, sillä oli siivetki. Elisabet oli siis mun papan äiti ja kuoli vuonna 1993. Tää mun täti on monesti nähny sitä ennenki vaikka minkälaisissa tilanteissa, ja nyt se on ihan varma että se tuli käymään enkelinä siellä sen takia kun pappa kuoli. Mitä tohon osaa sanoa ! Ja itseasiassa mullakin välähti joskus enkelin kuva kun täti on reikittäny mua. Ja muuten toi reiki tehoaa, oon huomannu sen :)

Tässä postauksessa aiheet vaihteli nyt kyllä niin pahasti ettei nää sovi ollenkaan samaan postaukseen.. Olkoon nyt, mulle vaan tuli ihan hirvee tarve kirjottaa. Helpotti.

Niin ja tosiaan, kuvapostauksen aiheita voi laittaa :) oon saanuki niitä ja kivasti mut laittakaa vaan lisää niin pääsen oikeen kunnolla kuvaamaan !

10 kommenttia:

  1. Kyllä se on parempi lyhyempi tukka ku semmonen kakshaaranen hamppukasa. Sanoin luokkakaverille, että leikkaa vaan raakasti kunnolla :D Nää on niinku toiselta puolelta olkamittaset ja pitenee toisella puolellew niin ei ees tunnu että nää ois lyhentyny :D

    VastaaPoista
  2. Joo mustaki ois ihana ku ois semmoset pehmeet ja hyväkuntoset hiukset! ja ne ois söpöt :))

    VastaaPoista
  3. Lyhyet hiukset on kyllä kivat, mutta niihin sitten lopulta kyllästyy. Mulla on ollu kolmisen vuotta lyhyet hiukset ja nyt on alkanut rankka hiustenkasvatus. Kattoo nyt kauanko jaksan näitä kasvattaa ennen kun vetäsen taas lyhyeks. :D

    VastaaPoista
  4. hilija: hehee :---D joo iteki saatan kyllästyä, mut oikeestaan aattelinki että leikkaan nää nytten olkapäämittasiks ja sitte annan vaan kasvaa. ja ne kasvaa sitte terveinä ja hyväkuntosina♥

    VastaaPoista
  5. Miten voit pitää ittees täysjärkisenä noitte juttujen jälkeen? Ja kehtaat vielä myöntää et uskot ni huhhuh!

    VastaaPoista
  6. hiusjutut kivoja, pappajutut ei. voimia ja halauksia sulle :----)

    ite en usko mihinkää yliluonnolliseen, mut mikäs siinä jos sä uskot.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: kuule usko mitä uskot :) mut KOSKA MULLA ON KOKEMUSTA NIIN MÄ USKON MYÖS SIIHEN. sä et tiiä millasta se on ku oot tyhjässä talossa ja keittiöstä kuuluu ihan järkyttävää mekkalaa. ja mitä jos SINÄ itse tulisit sanomaan tuon päin naamaa mulle etkä näin nimettömästi :-------)

    meri: kiitos! ja joo siis koska itellä on oikeesti niin kovat kokemukset noista niin en mä voi muuta ku uskoo. mua vaan naurattaa ku tänne kehtaa ihmiset tulla mua haukkuu :))

    VastaaPoista
  8. Tykkään sun blogista ja olet söpö. (:

    Tää oli mielenkiintonen postaus, uskon itsekin yliluonnolliseen ja on kokemuksia kummittelusta. On kiva lukea välillä jotain tällaistakin, ei usein blogeissa tämmöiseen törmää.
    Toi reiki-hoito alkoi nyt kiinnostaa! Haluun joskus kokeilla :)

    Musta tuntuu pahalta kun saat noita ilkeitä anonyymikommentteja, en tajua mitä iloa niiden jättäjille muka niistä koituu.. tuleeko siitä jotenkin itselle hyvä mieli, että saa pilata toisen päivän?

    tuli ehkä vähän pitkä kommentti, mut mitäs siitä :D

    VastaaPoista
  9. tai ei siitä näköjään pitkä tullutkaan, näytti vaan =D

    VastaaPoista
  10. keijupöly: kiitos kommentista ja kiitos kehuista myös! :)) Kiva että jollakin muullakin on kokemuksia yliluonnollisesta!

    Ja kyllähän tuo hieman rohkeuttakin vaatii että uskaltaa tällasia postauksiinsa kirjottaa, varsinkin kun mun blogi liittyy ihan muihin aiheisiin. Ja just tollasia ihmeellisiä anokommentteja aina tulee, mut ei niistä oikeen jaksa niinkään välittää :) Ei tuu oikeen otettua tosissaan semmosia kommentteja, jotka tulee ihmisiltä jotka ei uskalla sanoa asioita omilla nimillään.

    Ja suosittelen reikiä, vaikka se on kyllä kallista. Mä saan sitä aina ilmaseksi tädiltä sillon tällön :)

    VastaaPoista